رضا برنگی مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون

رضا برنگی مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون پرورش فکری کودکان شد

 

رضا برنگی مدیر نظارت

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حکمی رضا برنگی را به عنوان مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون منصوب کرد.

به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فاضل نظری در این حکم، توجه به کیفیت محصولات فرهنگی به ویژه در حوزه کودک و نوجوان را موضوعی دانسته است که با نگاه اثربخشی به فرآیند تولید تا عرضه محصولات به دست می آید و دربرگیرنده ی تناسب موضوعی محتوا و شکل است.
مدیرعامل کانون همچنین در این حکم آورده است تولید و توزیع محصولات فرهنگی دو مقوله ی به هم پیوسته در فرآیند تولید موثر به حساب می آید، نقش حوزه نظارت بر چاپ و توزیع محصولات فرهنگی از اهمیت ویژه و متمایزی برخوردار است، به این معنا توجه به نیازهای متنوع جامعه هدف کانون در عین توجه به صرفه و صلاح آن و رعایت شفافیت فرآیندی اقدام ها و توجه به مقوله توزیع در بستر مجازی از الزامات فعالیت های آن مجموعه است.
نظری در پایان اظهار امیدواری کرده است از رهگذر تعامل موثر با بخش های مختلف مرتبط با حوزه ی عرضه و توزیع محصولات فرهنگی با نگاه به توسعه نشان تجاری جدید «آفرینش» در مسیر تحقق اهداف کانون قدم های موثری برداشته شود.
رضا برنگی کارشناس ارشد مدیریت منابع انسانی است و سابقه ریاست اداره منابع انسانی و شبکه های مردمی موسسه های عام المنفعه کمیته امداد امام خمینی، ریاست گروه پدافند غیرعامل و مدیریت فضای مجازی بسیج کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان را در پرونده کاری خود دارد.
پیش از این حامد میرزاحسینی از ابتدای خرداد سال ۱۳۹۷ تاکنون عهده دار مدیریت نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بود.

 

 

منبع: شبستان

مرتبط:

برگزاری جشنواره ادبی کودک و نوجوان در مهرماه

آغاز طرح «کتاب عروسک‌ها» در کانون

دوچرخه نامی ماندگار در تاریخ مطبوعات خواهد بود