فعالیت ۲۷۰ مهدکودک زیرمجموعه آموزش و پرورش قرار می گیرد

 مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: فعالیت ۲۷۰ مهدکودک زیرمجموعه آموزش و پرورش این استان قرار می گیرد.

مودی با اشاره به اینکه باید اطلاع رسانی از روند بازگشایی مهدکودک ها در اولویت قرار گیرد، افزود: با تاسیس سازمان تعلیم و تربیت کودک آموزش و یادگیری کودکان زیر شش سال با آموزش و پرورش می باشد.

وی ادامه داد:  ۲۷۰ مهدکودک در استان فعالیت دارد که تمامی مهدهای سراسر استان که زیر مجموعه اداره بهزیستی می باشند در یک دوره یکساله زیر مجموعه آموزش و پرورش قرار می گیرند.

مودی خاطر نشان کرد: با توجه اطلاع رسانی از سوی وزارت مبنی بر بازگشایی مهدکودک روند بازگشایی  را باید به صورت دقیق به اولیا اطلاع رسانی گردد.

وی گفت:  آموزش حضوری تدریجی از سیاست اصلی آموزش و پرورش است  که در سه گام  آموزش حضوری انجام می گیرد.

مودی با بیان اینکه آموزش حضوری تدریجی در سه مرحله برای دانش آموزان برنامه ریزی شده است، گفت: در نخستین مرحله دانش آموزان برای کلاس هایی با ظرفیت ۱۵ نفر دارند در نظر گرفته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: همچنین متوسطه اول و دوم بخش آموزش مهارتی و فنی حرفه ای و مناطق عشایری حضوری است.

وی افزود: اما در مرحله دوم  مدارسی که  تا ۳۰۰ دانش آموز دارند به صورت آموزش ترکیبی مجازی و به صورت حضوری  از اول آبان ماه برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی اظهارکرد: در مرحله سوم، مدارسی که بیش از ۳۰۰ دانش آموز دارند از ۱۵ آبان ماه حضوری و از سوم مهرماه مجازی است.

مودی با بیان اینکه تا ۱۵ مهرماه تمامی فرهنگیان دُز دوم واکسن را دریافت می‌کنند گفت: همچنین تمامی رانندگان سرویس مدارس واکسن کرونا دریافت کرده اند.

منبع: ایسنا

مرتبط:

آخرین اقدامات از صدور مجوز تا اداره مهدکودک‌ها

کرونا ضربه سختی به مهدکودک‌های قم وارد کرد