توزیع بستەهای فرهنگی و لوازم التحریری بە مناسبت هفته‌ کودک

 معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: توزیع بستەهای فرهنگی، کیف و لوازم التحریر و اقلام مورد نیار دانش آموزان مناطق محروم در هفته‌ کودک از برنامەهایی است کە در دستور کار جمعیت هلال احمر قرار دارد.

بابک قنبری اظهار کرد: بە مناسبت آغاز سال تحصیلی و فرارسیدن هفته‌ ملی کودک، مراسمی با حضوڕ مسئولین جمعیت هلال احمر استان کردستان در روستای محروم شاه بلاغی شهرستان دهگلان برگزار شد.

وی عنوان کرد: در این مراسم که به همت امور جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان دهگلان و با حضور اعضای کانون‌های دانش‌آموزی سه روستای منطقه برگزار شد، از دانش آموزان شرکت کننده با اهدای جوایزی تقدیر به عمل آمد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کردستان  در این مراسم ادامە داد: جمعیت هلال احمر این افتخار را دارد که از سنین ۵ سال تا ۳۵ سال در قالب کانون‌های غنچه‌ها، دانش آموزی، دانشجویی و جوانان خدمات ارزنده‌ای را به جوانانِ عضو جمعیت هلال احمر ارائه می نماید.

بابک قنبری افزود: در این راستا اجرای برنامه‌های متنوع امدادی و فرهنگی برای اصلی کانون‌های دانش آموزی در دستور کاری ما قرار داشته و امسال با توجه به تعطیلی مدارس در شهرها، عمده فعالیت‌های ما معطوف به روستاهای محروم استان شده است.

وی تاکید کرد: آموزش‌های امدادی از قبیل پناهگیری و خروج اضطراری در هنگام زلزله از جمله آموزش‌هایی است که توسط جمعیت هلال احمر در مدارس روستایی استان ارائه می‌شود.

قنبری خاطرنشان کرد: توزیع بسته‌های فرهنگی، کیف و لوازم التحریر و اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان مناطق محروم از اقدامات دیگری است که امسال در هفته‌ کودک در دستور کار جمعیت هلال احمر قرار دارد.

بابک قنبری اضافه کرد: برنامه‌ هفته‌ کودک امسال به همت همکاران عزیز ما در شهرستان دهگلان و در یکی از روستاهای بسیار محروم منطقه برگزار شد.

ممنبع: ایسنا

مرتبط:

تدارک بیش از ۱۳۰ برنامه در هفته ملی کودک در گلستان