«شهر من» منتظر شعر و داستان است

دبیر سومین جشنواره شعر و داستان شهروندی «شهر من» از نویسندگان و شاعران درخواست کرده که تا سی‌ام شهریور ماه آثار خود را به دبیرخانۀ این جشنواره بفرستند.

احمدرضایی دارافشانی، رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی (وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان) دربارۀ این جشنواره به ایسنا می‌گوید: سومین دوره از جشنواره شعر و داستان شهروندی «شهر من» ویژه کودک و نوجوان برگزار می‌شود و با تأکید بر موضوعات شهروندی، به داوری آثار ارسال‌شده می‌پردازد.

او ادامه می‌دهد: شرکت در این جشنواره محدودیت سنی ندارد و تنها کیفیت، مورد نظر داوران جشنواره خواهد بود.

دبیر سومین جشنواره شعر و داستان شهروندی «شهر من»، خاطر نشان می‌کند که این جشنواره دارای بخش‌هایی نظیر «داستان برای گروه سنی خردسال و کودک»، «داستان برای نوجوانان» و «شعر کودک و نوجوان»  است و بخش «آثار ترجمه‌شده» نیز برای نخستین بار به فراخوان افزوده‌شده است.

رضایی دارافشانی جوایز این جشنواره را چنین شرح می‌دهد: جوایز سه اثر برگزیده در بخش «داستان برای گروه سنی خردسال و کودک» به ترتیب برای نفر اول، دوم، سوم ۲میلیون تومان، ۱.۵میلیون تومان و ۱ میلیون تومان، در بخش«داستان برای نوجوانان» به ترتیب ۳میلیون تومان، ۲میلیون تومان و ۱.۵ میلیون تومان و در بخش «شعر»، ۲میلیون تومان، ۱.۵ میلیون تومان و ۱ میلیون تومان است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره که اختتامیۀ آن در آذرماه سال جاری برگزار می‌شود، تا ۳۰ شهریورماه فرصت دارند آثار خود را به نشانی shahrvandi-isf.ir ارسال کنند.

منبع: ایسنا

مرتبط:

معرفی کتاب انسان در جستجوی معنا

معرفی کتاب چارلی و کارخانه‌ی شکلات‌سازی