آغاز “زمستانه کتاب” در ۳ شهر استان سمنان

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از آغاز طرح “زمستانه کتاب ۹۹” با مشارکت ۱۱ کتابفروشی سه شهر این استان خبر داد.

ابوالفضل صادقی نژاد ۹اسفندماه اظهار کرد: این طرح از نهم تا ۱۶ اسفند با مشارکت ۱۱ کتابفروشی در استان سمنان برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این طرح علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و کتاب‌های دانشگاهی را با ۲۰ درصد تخفیف از کتاب‌فروشی‌های عضو طرح خریداری کنند.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان افزود: در طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها، سقف مجاز برای هر خریدار ۲۵ درصد تخفیف در نظر گرفته شده و هر خریدار می تواند تا سقف ۲۰۰ هزار تومان کتاب خریداری کند.

صادقی نژاد، با اشاره به مشارکت ۱۱ کتابفروشی استان سمنان در طرح زمستانه کتاب ۹۹ اظهار کرد: از این تعداد هفت کتابفروشی شامل پاتوق کتاب، خانه کتاب، بامداد، خلاق، سوشیانس، شهر کتاب، کتاب ارسطو و کتاب اشراق در سمنان، دو کتابفروشی سرزمین کتاب و کتابکده در شاهرود و دو کتابفروشی شهر کتاب و مجموعه فرهنگی دانشجو در دامغان در طرح زمستانه کتاب مشارکت و فعالیت دارند.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان یادآور شد: در این طرح علاقه مندان به کتاب می توانند تا شانزدهم اسفند با در دست داشتن کارت ملی از کتابفروشی‌های عضو این طرح کتاب خریداری کنند.

منبع:ایسنا

مرتبط:

زمینه‌سازی برای”پایتختی کتاب” در سمنان

معرفی ابتکار شهر دوستدار کودک سمنان در یونیسف

ایده‌های نمایشی هنرمندان سمنانی بررسی شد