ارسال «هر ۳ ثانیه یک نقاشی» به پویش به رنگ مدرسه

سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از مشارکت چشمگیر دانش‌آموزان در پویش «به رنگ مدرسه» خبر داد به طوری که در برخی روزها، تقریبا در هر ۳ ثانیه یک نقاشی  از دانش آموزان دریافت می‌شود.

 سازمان، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، اعلام کرد: دانش آموزان می‌توانند نقاشی خود را با موضوع «مدرسه دوست داشتنی من»، روی کاغذ با مداد رنگی، گواش و آبرنگ کشیده و از پدر و مادرشان بخواهند که تصویر آن را از طریق گوشی تلفن همراه به سامانه آجر به آجر به نشانی https://ajorbajor.ir ارسال کنند.

بر اساس این گزارش؛ تا یازدهم آبان ماه امسال، ۲۵۰ هزار دانش‌آموز با ارسال نقاشی در این پویش مشارکت کرده‌اند.

شایان ذکر است: گروه سنی در نظر گرفته برای این پویش ۶ تا ۱۲ سال است، البته این بدان معنا نیست که کودکان کمتر از ۶ سال نمی‌توانند برای ما نقاشی ارسال کنند. نقاشی کودکان کمتر از ۶ سال نیز تایید و بررسی می‎‌شود. البته تاکید بر این است که از یک سو به جهت اهمیت گروه سنی شش تا ۱۲ سال در مسیر فرهنگ‌سازی و از سوی دیگر چون امکان ترسیم نقاشی برای بچه‌های زیر ۶ سال در این زمینه کمتر است، مخاطب اصلی پویش دانش‌آموزان باشند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، یادآوری می شود؛ در این طرح خوزستان، گیلان، زنجان و قم، مشارکت بسیار بالایی در این پویش داشته‌اند و ۴۱ درصد نقاشی‌های تایید شده مربوط دانش‌آموزان استان خوزستان است که در بین استان‌های کشور رتبه نخست را دارد.

منبع: ایسنا

مرتبط:

«پویش به رنگ مدسرسه» به کمک خیرین مدرسه‌از می‌آید