«پویش به رنگ مدرسه» به کمک خیرین مدرسه‌ساز می‌آید

«پویش به رنگ مدرسه» با نقاشی کودکان از مدارس دلخواهشان به کمک خیرین مدرسه‌ساز می‌آید.

رئیس مجمع خیّرین مدرسه‌ساز استان اردبیل در گفت‌وگویی با بیان اینکه اجرای «پویش به رنگ مدرسه» را شروع کرده‌ایم، تصریح کرد: این طرح از ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ شروع شده و تا آبان‌ماه سال جاری ادامه دارد.

جواد قرآن‌نویس تشریح کرد: این پویش برای مشارکت بچه‌های ۶ تا ۱۲ سال است و در آن هر کودک عکس مدرسه دلخواه خودش را نقاشی کشیده و در سایت Ajorbajor.ir بارگذاری می کند سپس  حامیان این طرح به‌ازای هر نقاشی مبلغی به‌حساب مجمع استان مربوطه واریز می‌کند.

وی اضافه کرد: در راستای برگزاری این پویش با آموزش‌وپرورش جلسه گذاشته و از آنها خواسته‌ایم تا با کمک مسئول آموزش ابتدایی به‌تمامی مدارس ابتدایی ابلاغ کنند تا در این پویش شرکت کنند.

قرآن‌نویس ادامه داد: از مجامع شهرستانی در ۱۰ شهرستان استان خواسته‌ایم تا با هماهنگی آموزش‌وپرورش شهرستان این پویش را در منطقه خود اجرا کنند.

رئیس مجمع خیّرین مدرسه‌ساز استان اردبیل با اشاره به اجرای ۷۳ پروژه مدرسه خیر ساز در قالب ۲۸۴ کلاس درس در سطح استان افزود: در طرح آجر به آجر ۲۹۵ میلیون تومان توسط مردم جمع شده که صرف ساخت مدرسه در استان خواهد شد.

وی اضافه کرد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تابه‌حال ۳۹۸ پروژه مردمی و مشارکتی در قالب هزار و ۵۸۸ کلاس درس توسط خیّرین مدرسه‌ساز حقیقی و حقوقی در سطح استان اردبیل احداث شده است .

منبع: ایسنا