برگزاری مسابقه نقاشی در کردستان

 رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سنندج از برگزاری مسابقه نقاشی در خانه به مناسبت هفته کودک و نوجوان خبر داد.

سرکەوت نجفی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این مسابقه با محورهای مدافعان سلامت، سنندج شهر خلاق موسیقی، رویاهای شیرین من برای شهر من، احترام به حقوق شهروندی و نقاشی از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری محله خود برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سنندج عنوان کرد: روز ملی کودک در ایران هر ساله ۸ نوامبر هم‌زمان با ۱۶ مهرماه برگزار می‌شود و به این مناسبت یک هفته را به عنوان هفته ملی به کودکان اختصاص داده‌اند.

سرکه‌وت نجفی اظهار کرد: در راستای گرامیداشت این هفته و همچنین مشارکت کودکان و نوجوانان در رویدادهای فرهنگی و اجتماعی این سازمان اقدام به برگزاری مسابقه نقاشی نمود.

وی افزود: علاقمندان می‌توانند آثار خود را حداکثر تا پایان مهر ماە سال جاری از طریق واتساپ بە شمارە تماس ۰۹۱۸۹۷۱۰۰۱۳ ارسال نمایند.

نجفی در ادامە سخنان خود خاطرنشان کرد: آثار ارسالی باید به صورت فایل عکس حاوی نام و نام خانوادگی، سن، محل زندگی و شماره تماس باشد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سنندج  اعلام کرد: داوران نسبت به ارزیابی آثار ارسالی و انتخاب نفرات برتر اقدام خواهند نمود و طی مراسمی از نفرات برتر در هر محور با اهداء جوایزی تقدیر بە عمل خواهد آمد.

وی در پایان سخنان خود یادآور شد: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۳۳۲۴۱۵۷۰ تماس حاصل فرمایند.

منبع: ایسنا

مرتبط:

درخشش کودکان ایرانی در مسابقه نقاشی بلغارستان