شیوع ویروس کرونا منجر به توقف سیستم آموزشی

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان تاکید کرد:

شیوع ویروس

شیوع ویروس کرونا منجر به توقف سیستم آموزشی در استان سمنان نشود

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان با تاکید بر لزوم افزایش برنامه های آموزشی در صداوسیمای استان گفت: شیوع ویروس کرونا منجر به توقف سیستم آموزشی نشود.

امیر بینایی بعدازظهر یکشنبه در نشست کمیته بهداشت و درمان ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان به میزبانی صداوسیمای مرکز سمنان ضمن بیان اینکه توجه به اوقات فراغت دانش آموزان در نوروز ۹۹ یکی از دغدغه های اساسی مسئولان بخش فرهنگی و اجتماعی است، اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا ویروس در استان لازم است همکاری آموزش وپرورش با صداوسیمای مرکز سمنان برای اجرای طرح های آموزشی با تکیه بر به اوقات فراغت افزایش یابد.

وی بابیان اینکه نمایش و پخش برنامه های متنوع در قالب سرگرمی ویژه کودکان و نوجوانان از رویکردهای اساسی صداوسیمای مرکز سمنان در نوروز ۹۹ باشد، افزود: مشاوران قابل توجهی در استان وجود دارد که می توان از ظرفیت این سخنوران برای ارائه مشاوره های تخصصی در بستر فضای مجازی، رادیو و تلویزیون بهره برد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان بیان کرد: توجه به مهارت آموزی و استفاده از ظرفیت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در صداوسیما برای تولید اقلام بهداشتی مانند ماسک و دستکش در دستور کار قرار گیرد.

بینایی با اشاره به اینکه توجه به ورزش کودکان و نوجوانان با توجه به کم تحرکی آنان در ایام تعطیلات از دیگر چالش هایی است که باید تمهیدات لازم برای رفع آن اندیشیده شود، تصریح کرد: صداوسیما بهترین ظرفیت برای ساماندهی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و حتی والدین آن ها در بخش های مختلف را دارد که باید از آن به بهترین نحو استفاده کرد.

 

 

منبع:خبرگزاری مهر

مرتبط:

نوروز امسال را متفاوت تر از همیشه تجربه خواهند کرد

راه اندازی کتابخانه ملی دیجیتال برای کودکان و نوجوانان

تعطیلات بدون برنامه هرگز