نمایشگاه ترویجی جشنواره اسباب‌بازی فراخوان داد

فراخوان ثبت‌نام در نمایشگاه ترویجی بازی و اسباب‌بازیِ ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی با توجه به شیوع کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

بر همین اساس دبیرخانه‌ این جشنواره از تمامی سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها، موسسه‌ها، تولیدکنندگان و طراحان اسباب‌بازی‌های آموزشی و کمک‌آموزشی ایرانی و سازمان‌های دولتی و مردم‌نهاد ارائه‌دهنده خدمات بازی‌محور دعوت کرده تا در نمایشگاه ترویجی بازی و اسباب‌بازی شرکت کنند و تولیدات خود را برای مخاطبان علاقه‌مند به نمایش بگذارند.

بر اساس این فراخوان فعالان حوزه‌ مشاوره بازی، بازی‌درمانی، آموزش از طریق بازی، برگزارکنندگان مسابقه‌ها و رویدادهای مرتبط، مدارس و مهدکودک‌های بازی‌محور، موزه‌های اسباب‌بازی و شتاب‌دهنده‌ها «استارت‌آپ»‌هایی که در ترویج و آموزش بازی برای کودکان و نوجوانان فعالیت می‌کنند، نیز می‌توانند در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

ثبت‌نام شرکت در نمایشگاه ترویجی بازی و اسباب‌بازی از روز ۴ بهمن در پایگاه ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی به نشانی irantoyfestival.ir آغاز می‌شود و تا روز ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ادامه دارد.

هدف از برگزاری نمایشگاه ترویجی، معرفی و ارائه توانمندی‌های موسسه‌های دولتی و غیردولتی و گروه‌ها در حوزه اسباب‌بازی، معرفی تولیدکنندگان در حوزه ترویج اسباب‌بازی ایرانی در سراسر کشور، گردهم‌آوردن فعالان بخش‌های گوناگون صنعت اسباب‌بازی در بستر فضای مجازی و ایجاد پلتفرمی مناسب برای معرفی و ارائه توانایی‌ها، دستاوردها و تولیدات ترویجی بازی در صنعت اسباب‌بازی در ایران است.

این دوره از جشنواره نیز مانند دوره‌های پیشین شامل نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت اسباب‌بازی ایرانی، نمایشگاه معرفی سازمان‌ها و نهادهای ترویج‌کننده بازی و برگزاری نشست‌های علمی با حضور متخصصان ایرانی و بین‌المللی است که تمامی این برنامه‌ها در قالب وب‌سایتی تخصصی در دسترس عموم و متخصصان این حوزه قرار می‌گیرد.

جشنواره اسباب‌بازی با رویکرد حمایت از کالای ایرانی و تحقق شعار سال «جهش تولید» و با هدف برقراری ارتباط میان طراحان، تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران در حوزه اسباب‌بازی و فعالان حوزه کودک و سرگرمی برگزار می‌شود.

ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی با شعار «آینده را باید ساخت» از ۲۸ بهمن تا ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ در پایگاه جشنواره به نشانی irantoyfestival.ir برگزار خواهد شد.