دقایق دلنشین به همراه دونفر از کودکان بی سرپرست نرجس

دقایق دلنشین

 

دقایق دلنشین

 

دقایق دلنشین به همراه دونفر از کودکان بی سرپرست سرای نرجس به دیدن آقای علیرضا قاجار مدیرعامل محترم دفتر ایران گردی و جهان گردی گشت تور رفتیم.

برای عرض ادب و تشکر بابت محبت پدرانه ای که هر ساله به کودکان این سرای دارند چند دقیقه ای را پای صحبت هایشان نشستیم. از تجربه ها و ایده هایشان گفتند و ما با جان و دل شنیدیم. از نحوه آشنایی شان و تجربه اولین بازدیدشان از موسسه گفتند و اینکه توسط دکتر حمیدرضا موسوی مدنی عضو هیئت مدیره موسسه که مردی با انرژی مثبت و روحیه ای بالاست با مرکز آشنا شده اند و در همان اولین بازدید از مجموعه متوجه علاقمندی کارکنان به موسسه شده ؛ تلاش عاشقانه آنان به دور از مسائل جاری جامعه را بسیار جالب دیده اند، وی در ادامه گفت: افراد زیادی در نرجس مشغول به کار هستند و همه با عشقی که به کارشان دارند، باعث شده اند نرجس مکانی باشد که آبشاری از انرژی مثبت را به سمت دیگران جاری سازد.

لازم به ذکر است که آقای قاجار هر ساله تعدادی از کودکان این سرای مردمی و چند تن از پرسنل خدوم مجموعه را به منظور تمدید قوا و تجدید روحیه به مسافرت زیارتی – سیاحتی می فرستند و دلیل این کار خداپسندانه را اینگونه عنوان می کنند: انجام کارهای خدماتی دشوار است و نگهداری ازبیمار و معلول بسیار دشوارتر، جامعه نیازمند اینگونه افراد است. برای افزایش روحیه این بزرگواران تفریح و سفر ضروری است وقطعا کیفیت کارشان را بالاتر می برد. بچه ها نیز برای افزایش مهارت های اجتماعی و آموختن تجارب جدید و آماده شدن جهت ورود به اجتماع و پذیرفتن مسئولیت های فردی و اجتماعی به این مسافرت ها نیاز دارند. ایشان در پایان از کلیه دست اندرکاران موسسه خیریه نرجس که دلسوزانه و عاشقانه در خدمت معلولین جامعه هستند تشکر و قدردانی نمودند.

 

مرتبط:

تمامی نشست ها، مهرواره هاو…۱۰ روز تعطیل شد

تفاوت سیستم‌های آموزشی در کشورهای مختلف جهان