کاردستی کودک قلک هواپیما با بطری

قلک پول یکی از وسایل کاربردی و جالب است که اغلب والدین سعی می کنند با تهیه آن، کودکان را از سنین خردسالی با نحوه پس انداز نمودن آشنا نمایند. قلک های پول موجود در بازار تنوع بالایی دارند که می توان به راحتی آنها را خریداری نمود اما اغلب والدین باذوق و سلیقه سعی می کنند خود اقدام به ساختن قلک برای بچه ها نمایند و کودکان را نیز با روش های ساختن انواع قلک های جالب و زیبا آشنا کنند.

برای ساختن قلک می توان از انواع وسایل دور ریختنی و ساده استفاده نمود و از این طریق صاحب قلک زیبا و جالبی شد. در ادامه دو روش مجزا برای درست کردن قلک های پول را معرقی می نماییم که شما با الگوبرداری از این آموزش ها و استفاده از ایده های خلاقانه خود می توانید اقدام به ساختن انواع قلک نمایید.

یک را خوب برای درست کردن کاردستی استفاده از چیرهایی است که دیگر به دردی نمیخورند. در خانه ی همه ما بلاخره یکی از این بطری ها پیدا میشوند. استفاده از این جور لوازم به کودک یاد میدهد که با استفاده از خلاثیت میتواند خیلی چیزها را درست کند و نیازی نیست که حتما آن را به صورت آماده بخرد. ساخت قلک درضمن میتواند انگیزه و آموزشی باشد درمورد مدیریت مالی کودکان.

وسایل موردنیاز برای ساخت:

بطری آب یا نوشابه که بهتر است سطح آن صاف باشد.
کاغذ رنگی
قیچی
چسب

کاردستی کودک قلک هواپیما با بطری
سطح بطری را با یک مقوای رنگی میپوشانیم.

کاردستی کودک قلک هواپیما با بطری

بالای بطری یک قسمت را برای انداختن پول سوراخ میکنیم.

در بطری را روی مقوا بگذارید و دور آن را به شکلی که در تصویر میبینید، بکشید و ببرید.

بقیه ی اجزا را هم به همین ترتیب ببرید.

با یک مقوا به رنگ دیگر چند دایره ببرید که به جای پنجره های هواپیما چسبانده شوند.

همه ی اجزا را به جاهای خودشان میچسبانیم.

پنجره ها را هم میچسبانیم و هواپیمای ما آماده است.

 

مرتبط:

ساخت جامدادی رومیزی با قوطی دورریختنی