ساخت جامدادی رومیزی با قوطی دورریختنی

تا به حال فکر کرده اید چطور می توان با استفاده از وسایل دورریختنی منزل را تزیین کرد؟ تزیین خانه با وسایل دورریختنی بسیار آسان و در عین حال به صرفه است، با ما همراه باشید.

خلاقیت یکی از مواردی است که زمانی که تلاش می کنید دکوراسیون منزل را تغییر دهید و یا مدل دیگری به آن بدهید، بیشتر به سراغ شما می آید مخصوصا زمانی که بخواهید صرفه جویی های اقتصادی داشته باشید. اما مشکل اینجاست که اکثرا نمی دانیم از کجا باید شروع کنیم. اگر دوست دارید از وسایل بازیافتی استفاده کنید، یا این که با تزئینات خودساز حال می کنید، و یا اینکه بخواهید دکوری به صرفه برای منزل خود آماده کنید، می توانید از ایده های زیر برای تزیین خانه با وسایل دورریختنی استفاده نمایید.

در زندگی همه ما وسایل دور ریختنی زیادی وجود دارد وسایلی که با رها کردن آنها در طبیعت باعث آسیب به محیط زیست اطرافمان می شویم. امروز می خواهیم روشی را به شما آموزش دهیم تا از قوطی های کنسرو و تن ماهی تان دوباره استفاده کنید. ساخت جامدادی رومیزی آموزشی است که برای شما قرار داده ایم

بعضی وقتها میتونیم با وسایل دور ریختنی برای سرگرمی کودکان و استفاده بهتر از این وسایل با کمی تغییر در آنها چیزهای جدید خلق کنیم امروز ساخت چند مدل جامدادی رومیزی رو براتون گذاشتیم شما میتونید از این نمونه و مشابه انها برای چیدمان لوازم التحریر و لوازم آرایش و حتی وسایل ریز آشپزخونه استفاده کنید.

وسایل لازم برای ساخت جامدادی :

قوطی رب یا روغن قوصی کنسرو

چسب

اسپری

رنگ

برچسب طرح دار

قوطی ها کنسرو را با اسپرهای رنگی رنگ می کنیم با چسب حرارتی به وسط و به همدیگه می چسبانیم میتوانید از نوارهای محکمی که دور بسته های بزرگ بسته میشه برای محکم تر شدن و تزیین کارتون استفاده کنید .برای تهیه این جامدادی از پارچه های کنفی برای دور کارتون استفاده کنید.

ساخت جامدادی رومیزی با قوطی دورریختنی تا به حال فکر کرده اید چطور می توان با استفاده از وسایل دورریختنی منزل را تزیین کرد؟ تزیین خانه با وسایل دورریختنی بسیار آسان و در عین حال به صرفه است، با ما همراه باشید.

مرتبط:

آموزش ساخت جامدادی پارچه ای