معرفی بهترین کتاب های نشر افق در سایت کتابانه

«نشر افق» از آن دست انتشارات های پرکاری است که معمولاً دست به چاپ کتاب های خواندنی می‌زند و مجموعه های جذاب و مشهوری را نیز به بازار نشر عرضه کرده که دراین مطلب با برخی از آنها آشنا خواهیم شد

 بنابر اعلام کتابانه، نوجوانی برهه سنی خاص و حساسی است که کم کم شخصیت فرد در آن شکل گرفته و از حال و هوای کودکی خارج می‌شود. کتابخوانی و انتخاب کتاب های مناسب در این برهه از زندگی، تاثیر بسزایی در شخصیت و طرز فکر افراد در آینده خواهد داشت.

مجموعه کتاب های کلکسیون کلاسیک

خرید کتاب های نشر افق برای نوجوانان انتخاب مناسبی به شمار می‌رود که از جمله آنها، مجموعه کتاب های کلکسیون کلاسیک است که در آن خلاصه‌ای از داستان های کلاسیک و مشهور جهان را به چاپ رسانده است. امروزه خرید کتاب های نوجوان از ناشران پرآوازه‌ای چون نشر افق کار سختی نیست؛ زیرا داستان‌هایی مانند شاهزاده و گدا از «مارک تواین» یا بی‌نوایان از نویسنده بزرگ فرانسوی،«ویکتور هوگو» با بهترین کیفیت در دسترس است!

مجموعه کتاب های رمان‌های جاویدان جهان

مجموعه‌ی دیگری که توسط انتشارات خوش‌نام افق برای نوجوانان طراحی شده، رمان های جاویدان جهان می‌باشد. در این مجموعه نیز کتاب های مشهور نویسندگان معروف جهان وجود دارد که هیچ انسان اهل هنر و ادبیاتی، هرگز از مطالعه‌ی آنها خسته نمی‌شود. در این مجموعه، همه‌ی انواع کتاب از نظر سختی و سادگی وجود دارد؛ از کتاب های ساده و دلنشینی مانند کتاب پینوکیو، شاهزاده و گدا، سرود کریسمس گرفته تا رمان ها و کتاب های پیچیده تر که از شاهکار های ادبیات جهان به شمار می‌روند.

مجموعه کتاب های تاریخ ترسناک

«تاریخ» از آن دست موضوعات جالبی است که طرفداران زیادی دارد و خواندن آن فارغ از لذتبخش بودن، برای هر آدم طالب رشد و پیشرفتی، یک وظیفه محسوب می‌گردد؛ کتاب های تاریخ معمولا حجیم و طولانی اند و در آنها تلاش شده تا وقایع تاریخی را کامل شرح داده شود. نشر افق اما با نوعی رویکرد جدید و خلاقیتی ستودنی، اقدام به چاپ مجموعه کتاب های تاریخ ترسناک نموده که در ۱۶ جلد، خلاصه‌ای از اتفاقات [اغلب تلخ و ترسناک] تاریخ را روایت می‌کنند.

مجموعه کتاب های تاریخ ترسناک، اثر «تری دیری»، از این جهت حائز اهمیت اند که سبب آشنایی قشر نوجوان با تاریخ جهان می‌گردند و در عین حال کوتاه، خواندنی و عبرت آموز هستند.

کتاب های کلاس اولی، کتاب اولی

مجموعه کتاب های کلاس اولی، کتاب اولی از نشر افق، کودکان زیر ۷ سال را مورد توجه قرار داده است. این مجموعه به وضوح سبب رشد و پیشرف کودک در زمینه زبانی، احساسی و همینطور ایجاد مهارت های مخصوص می‌شود؛ پرفروش بودنِ همیشگی این کتابها، گواهی بر این ادعاست.

این مجموعه در ۵ سطح گوناگون، به آسان خوانی کلاس اولی ها نیز کمک می‌کند و آرام و بدون عجله در این راستا پیش می‌رود و از بهترین کتاب های آموزشی نشر افق است.

مجموعه کتاب های آرتمیس فاول

کتاب های ﺁﺭﺗﻤﯿﺲ ﻓﺎﻭﻝ از نشر افق، یک مجموعه ۸ جلدیِ حاوی داستان های فانتزی است که برای خواننده، هیجان و حس ماجراجویی را به همراه دارد. در این کتاب‌ها داستان پسری به نام «آرتمیس فاول» روایت می‌شود که از هوش سرشاری برخوردار است و پس از فوت پدرش برای خانواده خود دست به کارهای پرخطر و ماجراجویانه ای می‌زند.

اگر نوجوانی طالب هیجان هستید و یا در خانه از این دست نوجوانان دارید، مجموعه کتاب های آرتمیس فاول بهترین گزینه برای پاسخ‌گویی، این حس هیجان طلبی شما می‌باشد.

کتاب های فندق نشر افق

کتاب های فندق امروزه به شدت متنوع شده‌اند و دست والدین برای خرید کتاب‌ کودک و نوجوان برای فرزندان خود بسیار باز است. مثلا انواع کتاب های تصویری، شعر مخصوص خردسالان و یا شعر به همراه رنگ‌آمیزی و… برای خردسالان طراحی و چاپ شده است. نشر افق در زمینه کتاب کودک و نوجوان بسیار موفق عمل کرده و کتاب هایی با عناوین مختلف را چاپ و منتشر نموده که بسیار در میان خردسالان محبوب واقع شده اند. از این کتاب ها می‌توان به مجموعه کتاب های فندق اشاره کرد که در نوع خود بی‌نظیر محسوب می‌شوند.

 

مجموعه کتاب های باغ وحش کوچک من

اگر به دنبال کتاب هایی با ظاهر فوق‌العاده جذاب و در عین حال خواندنی برای کودکان خود هستید، مجموعه کتاب های باغ وحش کوچک من از نشر افق، بهترین پیشنهاد برای شماست. این مجموعه در ۵ جلد با ظاهری بسیار جذاب، شامل نوشته های «مصطفی رحماندوست» است و اطلاعات جالبی از حیوانات، ظاهر و طرز زندگی آن‌ها، همراه با اشعار و داستان‌های خواندنی در اختیار کودکان قرار می‌دهد.

فروشگاه اینترنتی کتابانه سالهاست در زمینه فروش کتاب و محصولات فرهنگی فعالیت دارد؛ همه محصولات و مجموعه های معرفی شده در این مطلب، از پرفروش ترین کتاب‌های نشر افق هستند که در میان گروه‌های سنی مختص به خود، بسیار پرطرفدارند و کتابانه مفتخر است که سالیان سال نماینده عرضه این محصولات به مخاطبین فرهیخته‌ی کتاب می‌باشد

منبع: ایسنا

مرتبط:

اعلام نتایج داوری گروه جوایز شورای کتاب کودک