انتشار چند کتاب جدید برای کودکان

«وانت آبی قراضه»، «یک بچه زرافه‌ی صبحانه‌نخور»، «آقای کلوچه‌پز»، «گلابتون و زنگوله‌ی هزارساله»، «اردک پزپزی و بز وزوزی» و «سه غول کچل به_دنبال گنج» نوشته پروین پناهی راهی بازار کتاب کودک شده است.

 به گزارش  ایسنا، پروین پناهی با اعلام این خبر گفت: دبیر ادبی این داستان‌ها که قرار است در قالب یک مجموعه هم به چاپ برسند، مجید راستی بود و هدی حدادی نیز مدیریت هنری این مجموعه را بر عهده داشت. این کتاب‌ها که برای قصه‌خوانی بزرگ‌ترها و همچنین روخوانی بچه‌های بالای هشت سال مناسب است، شامل داستان‌های کوتاه طنزآمیز، تخیلی و افسانه‌ای است.

«وانت آبی قراضه» با تصویرگری مجید صابری‌نژاد، «اردک پزپزی و بز وزوزی» با تصویرگری سعیده کشاورز، «یک بچه زرافه‌ی صبحانه‌نخور» با تصویرگری مهشید آسوده‌خواه، «آقای کلوچه‌پز» با تصویرگری سحر خراسانی، «گلابتون و زنگوله‌ی هزارساله» با تصویرگری زهرا زرین‌پور و «سه غول کچل به_دنبال گنج» با تصویرگری محمدحسین ماتک عناوین این شش اثر جدید پروین پناهی از سری کتاب‌های مهتاب برای کودکان هستند که با شمارگان ٢٢٠٠ نسخه و قیمت هر جلد ١۵ هزار تومان برای گروه سنی ب در  انتشارات محراب قلم عرضه شده است.

به گفته پناهی، از بین این شش اثر، کتاب «گلابتون و زنگوله‌ی هزارساله» با تصویرگری زهرا زرین‌پور برنده‌ جایزه‌ تصویرگری بین‌المللی فستیوال گاو اوکراین در سال ۲۰۲۰ شده که هر ساله در شاخه‌های طراحی، تصویرگری و گرافیک دیزاین در این کشور برگزار می‌شود.

پروین پناهی عضو انجمن نویسندگان کودک و نوجوان است و پیش‌تر آثاری چون «شارلوی ٢٧٢۶»، «شاه و ماه»، «آلتای»، «تپه‌ی هفت دیو»، «هاچی و بالدرین» و «فوتی فروتی غوله» را به حوزه ادبیات کودک و نوجوان عرضه کرده است.

منبع: ایسنا

مرتبط:

انتشار ۳ کتاب از «نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌های کوچک»

کتاب‌ها را بدون پرداخت جریمه تحویل کتابخانه دهید