۳ روز با انیمیشن ها و فیلم های سینمایی ۲ شبکه تلویزیون

۳ روز با انیمیشن ها و فیلم های سینمایی ۲ شبکه تلویزیون

 

3 روز با انیمیشن

کودکان و نوجوانان ۳ روز با فیلم های سینمایی و انیمیشن های شبکه های امید و کودک همراه می شوند.

فیلم های سینمایی و در ادامه علاقه مندان به فیلم های سینمایی ساعت ۱۸ در شبکه امید و ساعت ۱۴ در شبکه کودک نظاره گر انیمیشن های جدید باشند. «اپراتور»، «شین گودزیلا»، «شیر شاه»، «زندگی حشرات»، «افسانه دابرینیا» و «سیاره گنج» در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه ۱۹ تا ۲۱ خرداد از شبکه های امید و کودک پخش می شود.
جزئیات را در ادامه ببینید:
شبکه امید و “اپراتور”
فیلم سینمایی «اپراتور» به کارگردانی «آماریا السون و اوبین السون»، دوشنبه ۱۹ خردادماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد. این فیلم داستان یک تیم تبهکاری است که برای سرقت همزمان از چندین بانک دختر پاملا، زنی که اپراتور مرکز پلیس است را گروگان گرفته اند و او را مجبور می کنند که پلیس ها را به صحنه های ساختگی و اتفاقات دیگر بفرستد تا آنها بتوانند دور از پلیس و در امنیت کامل نقشه خود را عملی کنند. همسر این زن جرمی پلیس است اما آنها به دلیل مشکلاتی که قبلا پیش آمده قصد جدایی دارند. پاملا چاره ای ندارد که جرمی را از طریق پیام کوتاه از ماجرا با خبر کند اما سارقین….
فیلم سینمایی «شین گودزیلا» به کارگردانی «هیداکی آنو»، سه شنبه ۲۰ خردادماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد. موضوع فیلم در کشور ژاپن می گذرد که با پیدا شدن سر و کله یک گودزیلای غول پیکر، هرج و مرج به اوج می رسد و نیروهای پلیس می خواهند جلوی این موجود خطرناک را بگیرند.
فیلم سینمایی «شیر شاه»

 

منبع: «خبرگزاری تسنیم»

مرتبط:

شب طلایی عضو هنرمند کانون استان کرمانشاه در برنامه تلویزیونی

قصه بانوی سرخ پوش فردوسی انیمیشن می شود

مناسبات تولیدکنندگان صنایع فرهنگی با انیمشین سازان بن بست است