با ۱۰ هزار تومان حامی یک “یتیم” شوید

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با اشاره به وجود ۳۰ هزار حامی ایتام و کودکان محسنین در استان، گفت: افراد می توانند با پرداخت حداقل ۱۰ هزار تومان از یک یتیم در استان حمایت کنند.

محسن رخصی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به شروع هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام، گفت: یکی از برنامه های ویژه این هفته بحث جذب حامی برای ایتام استان است.

وی با اشاره به وجود ۷۵۰۰ یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد در استان، گفت: این تعداد توسط ۳۰ هزار حامی حمایت می‌شوند.

رخصی خاطرنشان کرد: از مجموع حامیان استان، حدود ۴۰۰ نفر آنها در ماه مبارک رمضان امسال جذب شده اند و در این هفته هم تلاش برای جذب حامیان جدید ادامه خواهد داشت.

هر “یتیم” کرمانشاهی ۴ حامی دارد

وی افزود: با  احتساب تعداد حامیان استان، در حال حاضر هر یتیم و کودک محسنین استان توسط حدود چهار حامی حمایت می شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه یادآور شد: تلاش داریم تا پایان سال تعداد حامیان ایتام و محسنین استان را به ۴۰ هزار حامی برسانیم.

وی در تشریح نحوه ثبت نام حامیان ایتام و محسنین گفت: افراد خیر می توانند برای این کار از طریق ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ اقدام کرده و یا با شماره تلفن ۰۹۶۸۸۷ تماس بگیرند.

وی درخصوص میزان مبلغ پرداختی توسط حامیان نیز گفت: حداقل کمک ماهانه هر حامی ۱۰ هزار تومان است و سقفی برای این مبلغ وجود ندارد و هر میزان که حامیان توانایی مالی دارند می توانند پرداخت کنند.

رخصی خاطرنشان کرد: هر حامی می تواند یک یا چند یتیم و کودکان محسنین را تحت حمایت خود بگیرد و در این زمینه محدودیتی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه مبالغ پرداختی حامیان مستقیم به حساب ایتام و کودکان محسنین واریز می شود، گفت: سال گذشته ۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از طرف حامیان به حساب ایتام و کودکان محسنین استان واریز شد.

منبع:ایسنا

مرتبط:اهم اقدامات بهزیستی برای پیشگیری از شیوع کرونا