کتاب‌های بریل در اختیار اعضای دارای نیاز ویژه سیستان و بلوچستان

کتاب‌های بریل در اختیار اعضای دارای نیاز ویژه سیستان و بلوچستان قرار می‌گیرد

 

کتاب های بریل

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان گفت: مرکز فراگیر کانون در زاهدان کتاب‌های بریل و برخی مجلات را برای استفاده اعضای دارای نیاز ویژه در اختیار آنان می‌گذارد.

معصومه هادی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: : با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و تعطیلی مراکز فرهنگی هنری کانون سیستان و بلوچستان، فضای مجازی راه ارتباطی موثری برای ارتباط کانون با مخاطبان است که در این زمینه محتوای قابل توجهی در این روز‌ها تولید و در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

او گفت: کودکان دارای نیاز ویژه نیز از این طریق با کانون و فعالیت‌های آن در ارتباط هستند که در این میان اعضای روشندل، به عنوان بخشی از اعضا نیازمند استفاده از امکانات کانون هستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان افزود: در همین راستا برخی از مجلات و کتاب‌ها در اختیار مرکز فراگیر کانون استان قرار گرفته تا با رعایت شرایط ایمنی و فاصله‌گذاری اجتماعی در اختیار اعضا قرار گیرد.

او بیان کرد: مرکز فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در سال ۹۴ در زاهدان افتتاح شد تا در کنار آموزش‌های رسمی آموزش و پرورش به کودکان دارای نیاز‌های ویژه و در راستای تحقق شعار “بهره‌مندی همه کودکان و نوجوانان کشور از خدمات کانون” مهارت‌های گوناگون فرهنگی، هنری و ادبی را به آنان آموزش دهد و با شناسایی استعداد‌های این عزیزان زمینه پرورش استعداد‌ها را فراهم کن

 

منبع: https://www.ghatreh.com

مرتبط:

فراخوان نمایشگاه آنلاین من – تنها – نقاشی چهره‌ای از خود

سرگرمی جدید کانون پرورش فکری تولید شد

مسابقه گلستان خوانی سعدی برگزار شد