فراخوان بین‌المللی ششمین جشنواره هنر کودک و نوجوان

فراخوان بین‌المللی ششمین جشنواره هنر کودک و نوجوان

فراخوان بین المللی ششمین

جشنواره‌ هنر کودک و نوجوان استانبول از تمامی بچه‌های جهان و به‌طور ویژه از کودکان و نوجوانان گروه ۴ تا ۱۸سال کشورهای منطقه علی‌الخصوص ایران دعوت کرد که آثارشان را تا پایان دی‌ماه ارسال کنند.
میز ایران در ششمین جشنواره هنر کودک و نوجوان استانبول آماده‌ دریافت آثار کودکان ایرانی از شهرهای مختلف است. این جشنواره با عنوان «نقطه‌ ملاقات» از اول اردیبهشت تا سوم خرداد ١٣٩٩ در شهر استانبول برگزار خواهد شد.
کودکان و نوجوانان واقعیت دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم را زیر ذره‌بین قرار داده، به بررسی، مشاهده، بحث و تولید پروژه می‌پردازند، روش‌ها و راه‌حل‌ها را پیشنهاد می‌دهند.
موسیقی، انیمیشن، فیلم کوتاه، نقاشی، مجسمه، پرفورمنس، نمایش، چیدمان و… از محورهای متنوع آثار قابل ارائه در این جشنواره هستند.
برای ایرانیان به‌طور ویژه، مهلت ثبت نام اینترنتی در سایت این جشنواره تا دوشنبه ٣٠ دی‌ماه تعیین شده است.
برای اطلاع از نحوه برگزاری این برنامه در سال‌های گذشته، همچنین ثبت پروژه می‌توانید به سایت این بینال به آدرس
http:ررwww.cocukgenclikbienal.org مراجعه کنید.
برای اطلاعات بیشتر و دریافت ترجمه‌ فارسی فراخوان با خانم میرزایی از طریق پیج اینستاگرام noshidmirzaei@ تماس بگیرید.
یا از کانال تلگرامی کودک‌شهر نیز فایل فراخوان جشنواره را دریافت کنید. koodakshahr.ir@

مجری متفاوت
برای برنامه کودک
کری برنل، یک مجری برنامه‌ کودک در یکی از شبکه‌های تلویزیونی کشور انگلستان است که از یک دست معلولیت مادرزادی دارد.
هدف از انتخاب این مجری، این بوده است که کودکان با والدینشان درباره نقص‌های جسمانی صحبت کنند و ببینند که کسی با این شرایط می‌تواند زندگی عادی داشته باشد و دنبال آرزوهایش برود و موفق هم بشود.

اهدای جایزه محیط زیست در توکیو به دو دختر ایرانی
دو عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان برگزیده‌های مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط‌زیست «کائو» کشور ژاپن، جوایز خود را در توکیو دریافت کردند.
«غزاله محمدی» از شهرستان ماکو و «باران کرمی» از کرمانشاه روز ۱۶ آذر ۱۳۹۸ با دعوت رسمی کشور ژاپن و با لباس محلی در آیین اهدای جوایز در توکیو حضور یافتند و جایزه و لوح تقدیر خود را از دست «میشیتاکا ساوادا» رئیس و مدیر اجرایی مسابقه نقاشی کائو دریافت کردند.
دهمین مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط‌زیست «کائو» کشور ژاپن در سال ۲۰۱۹ با موضوع «با هم، ما دوست محیط‌زیست هستیم» برگزار شد و ۴۷۸ اثر نقاشی از کودکان و نوجوانان سراسر کشور ایران که عضو کانون بودند، به این مسابقه فرستاده شدند.

 

منبع: https://www.ettelaat.com

مرتبط:

فراخوان مسابقه خاطره‌نویسی «قهرمان آشنای من» منتشرشد

فراخوان هنری و ادبی «بهارانه» در فضای مجازی منتشر شد

فراخوان مسابقه جهانی تصویرگری فرفره طلایی ۲۰۲۰