فراخوان هنری و ادبی «بهارانه» در فضای مجازی منتشر شد

فراخوان هنری و ادبی «بهارانه» در فضای مجازی منتشر شد

 

فراخوان هنری و ادبی

 

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین فراخوان هنری و ادبی «بهارانه» را در پنج رشته متنوع برای مخاطبین خود در فضای مجازی منتشر کرد.
با هدف ایجاد نشاط و پربارسازی اوقات فراغت مخاطبین کانون در طی دوره فاصله گذاری اجتماعی به سبب شیوع بیماری کرونا ، کانون استان قزوین فراخوان هنری و ادبی « بهارانه » را در فضای مجازی منتشر کرد.

این فراخوان در دو بخش هنری شامل رشته های نقاشی و خوشنویسی و بخش ادبی شامل شعر، داستان کوتاه و متن ادبی با موضوع بهار، امید و نیز موضوع آزاد منتشر شده است.

بر اساس این فراخوان، علاقه مندان در دو گروه سنی ۷ تا ۱۳ سال و ۱۳ تا ۱۷ سال می توانند تا پایان اردیبهشت آثار خود را از طریق فضای مجازی (پیام رسان واتساپ ) در بخش ادبی با شماره ۰۹۱۰۲۸۱۰۵۴۲ برای مهدی مردانی «کارشناس آفرینش های ادبی کانون استان» و در بخش هنری با شماره ۰۹۱۲۷۸۷۶۸۲۳ برای فیروزه ولدآبادی «کارشناس هنری کانون استان» ارسال کنند.

هر شرکت کننده می تواند در هر بخش سه اثر ارسال کند و پس از داوری به برگزیدگان جوایز ارزشمندی اهدا می شود.

در ارسال آثار هنری نیازی به اسکن آثار نیست و عکاسی با گوشی تلفن همراه در صورت برخورداری از کیفیت کافی، پذیرفته است و در بخش شعر نیز محدودیتی برای موضوع و قالب آثار وجود ندارد.

 

منبع: خبرگزاری مهر

مرتبط:

فراخوان مسابقه ای برای روزهای کرونایی

فراخوان «نمایش خانه» منتشر شد/ جشنواره ای برای مقابله با کرونا

فراخوان ملی “اورژانس و کودک” با موضوع کرونا

فراخوان برگزاری مسابقه نقاشی برای کودکان و نوجوانان

فراخوان هجدهمین دوره جشنواره «قلم زرین» منتشر شد.