راه اندازی ۳ پویش شهروندی برای خانواده های کرمانشاهی

راه اندازی ۳ پویش شهروندی برای خانواده های کرمانشاهی

 

راه اندازی 3 پویش

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از راه اندازی ۳ پویش شهروندی برای این روزهای خانواده ها خبر داد.

مهدی عبدالمالکی با بیان اینکه باید از خانه ماندن شهروندان در راستای پیشگیری از ابتلاء به بیماری کرونا به عنوان فرصت استفاده کرد، اظهار داشت: در راستای استفاده مطلوب از زمانی که همشهریان در خانه مانده اند و با توجه به اینکه در حال حاضر فضای مجازی بهترین راه و مسیر ارتباطی با مردمی است، پویش های شهروندی “کرمانشاه کتاب می خواند”، “کرمانشاه قصه می گوید” و “کرمانشاه آواز می خواند” با همکاری حوزه هنری و اداره کل امور کتابخانه ها و تعدادی از مجموعه های دیگر فرهنگی در شهر راه اندازی شده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از برگزاری پویش شهروندی “کرمانشاه کتاب می خواند” با هدف تبدیل هر خانه به یک پایگاه فرهنگی خبر داد.

عبدالمالکی تصریح کرد: این پویش شهروندی با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و ترغیب شهروندان به در خانه ماندن در راستای پیشگیری از ابتلاء به کرونا ویروس برگزار می شود.

وی بیان داشت: پویش شهروندی “کرمانشاه کتاب می خواند” ویژه تمامی رده های سنی از کودکان تا بزرگسالان است و زمان شرکت در جشنواره از ۲۰ اسفند تا ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ است.

این مسئول گفت: در این پویش، شهروندان کرمانشاهی ضمن مطالعه و معرفی گزیده ای از موضوع کتاب، دوستان خود را به این پویش دعوت خواهند کرد.

وی اظهار داشت: شرکت کنندگان می توانند با ارسال ویدئویی حداکثر ۵۹ ثانیه ای که در حالت افقی تصویربرداری شده، کتاب مورد علاقه خود را # کرمانشاه_کتاب_می خواند در صفحه خود بارگذاری کنند و یا برای ادمین پیج گهواره تمدن به آدرس: ghwrhtmdn در اینستاگرام ارسال کنند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه ادامه داد: این پویش با حمایت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه، اداره کل امور کتابخانه ها و حوزه هنری استان کرمانشاه برگزار می شود و به ۴۰ نفر از برگزیدگان به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

عبدالمالکی همچنین با معرفی پویش شهروندی «کرمانشاه قصه می گوید» افزود: در این پویش، شهروندان کرمانشاهی می توانند با ارسال ویدئویی حداکثر ۵۹ ثانیه ای که در حالت افقی تصویربرداری شده، اقدام به قصه گویی کرده و با # کرمانشاه قصه می گوید در صفحه خود بارگذاری کرده و یا برای ادمین پیج گهواره تمدن به آدرس: ghwrhtmdn در اینستاگرام ارسال کنند.

وی گفت: قصه ها می تواند اثر خود شرکت کننده یا دیگران باشد و به ۴۰ نفر از برگزیدگان به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

این مسئول بیان داشت: این پویش نیز با همراهی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه و حوزه هنری برگزار خواهد شد.

کرمانشاه آواز می خواند

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در خصوص سومین پویش فرهنگی نیز گفت: در این پویش، شهروندان کرمانشاهی علاقمند به آواز می توانند با ارسال ویدئویی از اجرای خود در حداکثر ۵۹ ثانیه که در حالت افقی تصویربرداری شده را با #کرمانشاه آواز می خواند در صفحه خود بارگذاری کرده و یا برای ادمین پیج گهواره تمدن تمدن به آدرس: ghwrhtmdn در اینستاگرام ارسال کنند.

وی با بیان اینکه به ۴۰ نفر از برگزیدگان به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد، گفت: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را از ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ لغایت ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ ارسال کنند.

عبدالمالکی گفت: در برگزاری این پویش نیز سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، حوزه هنری، انجمن موسیقی کرمانشاه، موسسه موسیقی آرشام و ارکستر فیلارمونیک کودک و نوجوان کرمانشاه همکاری دارند.

 

 

منبع: خبرگزاری مهر

مرتبط:

فراخوان مسابقه ای برای روزهای کرونایی

نمایش اینترنتی فیلمهای سینمایی توسط کانون پرورش فکری

سرگرم کردن کودکان در روزهای بحرانی کرونا با۱۰پیشنهاد