مسابقه بزرگ فرهنگی، هنری و ادبی «طعم شیرین آرامش»

کانون پرورش فکری فارس برگزار می کند؛

مسابقه بزرگ فرهنگی، هنری و ادبی «طعم شیرین آرامش»

مسابقه بزرگ

 

شیراز- مسابقه بزرگ -مدیرکل کانون پرورش فکری فارس گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس مسابقات فرهنگی، هنری و ادبی را باعنوان «طعم شیرین آرامش» ویژه کودکان و نوجوانان اجرا می کند.

مسابقه بزرگ زهرا افتخاری ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران، گفت: در پی تعطیلی مراکز فرهنگی هنری با هدف مبارزه با ویروس کرونا و حفظ سلامت اعضا و مربیان، مسابقه «طعم شیرین آرامش» در کانون فارس طراحی شد تا فرایند فعالیت اعضا در خانه متوقف نشود و رسالت کانون در پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در این شرایط نیز انجام شود.
وی، افزود: بر این اساس، مسابقه های «فیلم های مادرانه»، «سفره های سلامت»، «عروسک شما چه هنری دارد؟»، «خاطره نویسی»، «شعرسرایی »، «متن ادبی»، «داستان کوتاه» با موضوع «بهار و شادی و امید» و مسابقه «شادمانه می خوانم» از جمله برنامه های کانون فارس است که در آن کودکان و نوجوانان را به اجرای فعالیت دعوت می کند.
به گزارش خبرنگار مهر ، مهلت ارسال آثار تا ۱۵ فروردین ماه ۱۳۹۹ تعیین شده است و علاقه مندان به شرکت در مسابقه ها می توانند با مراجعه به آدرس اینستاگرام kanoonparvaresh_fars اطلاعات بیشتری را کسب کنند و به تماشای نمونه فیلم های ارسالی بنشینند.

 

منبع: خبرنگار مهر

مرتبط:

کودکان را در معرض اخبار استرس‌زا قرار ندهید

اهدای رایگان کتاب به کودکان و نوجوانان

داستانی بلند برای فهم جان و جهان نوجوانان امروزی

پیشنهاد مرکز پژوهش ها برای تعطیلی مدارس و دانشگاه ها

فراخوان برگزاری مسابقه نقاشی برای کودکان و نوجوانان

همدلی کودک چینی با ایرانیان درگیر کرونا

آموزش دانش‌آموزان از طریق تلویزیون+ جدول پخش

تاثیر مخرب خبرهای منفی کرونا بر روح و روان کودکان

وقتی بچه‌های زیر سه سال هم دغدغه کرونا دارند

بیماری ویروس کرونا آنچه والدین بایستی بدانند