کارهای فرهنگی برای کودکان توجه ویژه ای داشته باشیم

باید به انجام کارهای فرهنگی برای کودکان توجه ویژه ای داشته باشیم

 

کارهای فرهنگی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه گفت: اگر بخواهیم آینده روشنی در کشور داشته باشیم باید به کار فرهنگی برای کودکان توجه ویژه ای داشته و در این زمینه سرمایه گذاری کنیم.

«مهناز فتاحی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به انتخابات پیش روی ملت ایران و همچنین انتظاراتشان از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: غالبا شعارهای نمایندگان ما در زمینه مسائل اقتصادی کشور است و این امر طبیعی است که اقتصاد یکی از مشکل ات روز ما است، اما به عنوان یک فرهنگی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتظار دارم اگر می توانند زیرساخت های فرهنگی کشور را اصلاح کنند.
وی افزود: اگر این مساله رفع شود بسیاری از مسائل اقتصادی کشور حل می شود و مشکل اینجا است که باورهایمان حول مسائل فرهنگی نمی چرخد.
مدیرکل کانون پروروش فکری کودکان و نوجوانان گفت: به عنوان کسی که در زمینه ادبیات کار می کنم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتظار دارم به بحث ادبیات و فرهنگ به طور ویژه بپردازند و برنامه ریزی هایی که برای کار فرهنگی می شود باید به گونه ای باشد تا حمایت هایی که از اهالی فرهنگ می شود را نیز در بر بگیرد.
فتاحی با اشاره به اینکه؛ مسائل فرهنگی در کشور ما بسیار مظلوم است و ادبیات از آن هم مظلوم تر است، افزود: نمی توانیم بدون فرهنگ، اقتصادی درخشان و عالی داشته باشیم.
وی تاکید کرد: برای بهبود مسائل اقتصادی ناخودآگاه به زیرساخت های فرهنگی نیاز داریم و این زیر ساخت های فرهنگی می تواند همه جانبه باشد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه گفت: بودجه هایی که برای فرهنگ درنظر گرفته می شود باید تمام جوانب آن را شامل شود. اما می بینیم که این نگاه بسیار کمرنگ است.
فتاحی گفت: به عنوان یک مدیر فرهنگی می گویم؛ متاسفانه ما کمترین بودجه را می توانیم برای کار فرهنگی به خصوص کار فرهنگی برای کودکان جذب کنیم، درحالی که اگر .

 

منبع: ایرنا

مرتبط:

از علاقه به نویسنده غارنشین تا خاطره تلخ اولین تئاتر دانش آموزی

نامزد جایزه هانس کریستین اندرسن

۱۸ اثر به جشنواره «وتار» در کردستان ارسال شد