نامزد جایزه هانس کریستین اندرسن

تجلیل از «فرهاد حسن زاده» نامزد جایزه هانس کریستین اندرسن

نامزد جایزه

 

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم زمان با آیین نکوداشت فرهاد حسن زاده نامزد نهایی دریافت جایزه هانس کریستین اندرسن در سال ۲۰۲۰، از دو کتاب جدید خود رونمایی می کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم زمان با آیین نکوداشت فرهاد حسن زاده نامزد نهایی دریافت جایزه هانس کریستین اندرسن ۲۰۲۰، از دو کتاب جدید خود رونمایی می کند.
«موش سر به هوا» نوشته فرهاد حسن زاده و تصویرگری علی خدایی و «پرنده ها و آسمان» نوشته فریده فرجام و تصویرگری محمدعلی بنی اسدی، عنوان دو کتابی است که ساعت ۱۵ روز سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ رونمایی می شود.
«پرنده ها و آسمان» عنوان کتاب جدید فریده فرجام نویسنده «میهمان های ناخوانده»، اولین کتاب کانون که در سال ۱۳۴۵ منتشر شده بود، است که رونمایی خواهد شد.
از این نویسنده باسابقه در سال های گذشته کتاب های «گل و بلور و خورشید» با تصویرگری نیکزاد نجومی و «عمو نوروز» با تصویرگری فرشید مثقالی نیز در کانون منتشر شده بود.
بر اساس این خبر، کانون پیش تر از فرهاد حسن زاده نیز ۱۲ عنوان کتاب همچون هستی، زیبا صدایم کن، قصه های کوتی کوتی و… منتشر کرده است.
در این مراسم که با حضور فاضل نظری مدیرعامل کانون برگزار می شود، شکوه حاج نصرالله عضو شورای مدیریت ادبیات کودک به عنوان نماینده شورای کتاب کودک، روح الله کاظمی زاده مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون و تعدادی از نویسندگان و تصویرگران آثار کانون سخن خواهند گفت.
این آیین با حضور گرم مشتاقان کتاب و چهره های آشنای ادبیات کودک و نوجوان روز سه شنبه ۲۹ بهمن، ساعت ۱۵ در سالن غدیر مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می شود.

 

منبع: فارس نیوز

مرتبط:

خانه کتاب بودجه ندارد

تصویرگر ایرانی نامزد نهایی جایزه نویسندگان و تصویرگران