برپایی نمایشگاه کتاب در گراش

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس؛ در آغازین روز هفته‌ی پایانی پاییز و با حضور فرماندار و مسوولین محلی و دانش‌آموزان و علاقمندان به کتاب و کتابخوانی، نمایشگاه بزرگ کتاب با ۶۰۰۰ عنوان در محل سالن اسدنژاد کانون فرهنگی تربیتی حضرت معصومه (س) گشایش یافت.

اصغر فرودی، فرماندار شهرستان گراش در آیین گشایش این رخداد فرهنگی گفت: برپایی نمایشگاه‌های کتاب، کمک بسیاری به رشد فرهنگ جامعه و ورود کتاب به سبد خرید خانوارها خواهد کرد و همه باید تلاش کنیم تا فرهنگ کتاب خوانی در جامعه نهادینه شود.

مهدی آیینه‌افروز، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گراش نیز گفت: در این نمایشگاه شش هزار عنوان کتاب در موضوعات مختلف با تخفیف ۳۰ تا  ۵۰ درصد برای علاقمندان به مطالعه و کتاب قرار گرفته است که از ۲۳ آذرماه تا ۲۳ دی ماه ۹۸ از ساعت ۹ بامداد تا ۲۲ شب به مدت یک ماه، دایر می‌باشد.

امیر عقیلی، مدیر اجرایی نمایشگاه و نماینده انتشارات پشتکار، هم گفت: برگزارکنندگان به انگیزه‌ی گسترش فرهنگ کتابخوانی به این کار ارزشی روی آورده‌اند وگرنه این سرمایه هنگفت را در هر کار اقتصادی دیگر سوق می‌دادیم، چندین برابر، سود مادی عاید ما می‌شد.

این نمایشگاه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گراش و با همکاری مدیریت آموزش و پرورش و کانون فرهنگی تربیتی حضرت معصومه(س) برپا شده است.

منبع: خبرگزاری فارس
مرتبط: