پوستر هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی رونمایی شد

پوستر هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با طرحی از رنگین‌کمان رونمایی شد.

به نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل کانون، طراح پوستر این دوره از جشنواره اسباب‌بازی گفت: طبق روال دوره‌های قبلی که با حضور شخصیت و نماد اصلی جشنواره پوسترها طراحی و ایده‌پردازی شده‌بود، برای دوره هفتم ایده اصلی که در ذهن داشتم ترکیب هفت عدد از همان نماد جشنواره با یک رنگین‌کمان هفت‌رنگ بود، به‌صورتی که هر کدام از نمادها به رنگ یکی از رنگ‌های رنگین‌کمان تصویر شده‌است.

فربُد تعالی افزود: باتوجه به شرایط کنونی جامعه و عبور از موج سهمگین بیماری کرونا و ترویج فرهنگ رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در خانواده‌ها و جامعه، با به پرواز در آوردن شعار جشنواره(دست در دستِ هم، پیش به سوی آینده) در بالای پوستر مانند سال گذشته، قصد داشتم تا احساس امید و توجه به آینده‌ای روشن را بعد از گذر از این دوران برای مخاطبان پوستر ایجاد کنم.

او در ادامه افزود: شعار و تصویر پوستر، چشم به آینده‌ای روشن و نویدبخش داشته و در مسیر سلامتی و شکوفایی بر روی رنگین‌کمان هفت‌رنگ جشنواره در حرکت‌ است.

تعالی خاطرنشان کرد: عناصر دیگری از قبیل روبان‌های رنگی که در فضا قرار داده‌شده و اسباب‌بازی‌های مختلف نظیر فرفره هفت‌رنگ، توپ، هواپیما، قطار و ماشین که بر روی رنگین‌کمان جانمایی شده‌ همگی نمادها و نشانه‌هایی برای ایجاد حس جاری در جشنواره ملی اسباب‌بازی هستند.

طراح پوستر جشنواره اسباب‌بازی در پایان اظهار امیدواری کرد که با توجه به شرایط کنونی کشور و عبور از شرایط بیماری کرونا بار دیگر شاهد جشنواره‌ای پربار باشیم و هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی با دستاوردهای درخشان در مسیر اعتلای صنعت اسباب‌بازی کشور قدم برداشته و برای ساختن آینده‌ای روشن برای کودکان سرزمینمان کوشا باشد.

دبیری هفتمین دوره جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری را آیدین مهدی‌زاده بر عهده دارد.

پوستر هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی رونمایی شد

منبع: ایسنا

مرتبط:

برنامه‌های کمیته علمی پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی