معرفی برگزیدگان جشنواره قصه‌گویی در شب یلدا

برگزیدگان بیست‌وسومین جشنواره «بین‌المللی قصه‌گویی» همزمان با شب یلدا معرفی می‌شوند.

به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مراسم پایانی این دوره از جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز سه‌شنبه ۳۰ آذر از ساعت ۱۵ تا ۱۷ به صورت حضوری برای قصه‌گویان در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری برگزار می‌شود و به شکل مجازی برای مخاطبان پخش می‌شود.

مهدی علی‌اکبرزاده مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، محمود مروج و محمد گودرزی‌دهریزی رییس و دبیر بیست‌وسومین دوره جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، داوران و منتقدان بخش‌های مختلف مهمانان آیین پایانی این جشنواره هستند.

همچنین در مراسم اختتامیه اولین کتاب جُستارنویسی مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نام «قصه‌جو» که به کوشش معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گردآوری شده است، پوستر و فراخوان بیست و چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رونمایی می‌شود.

این جشنواره از ۲۵ آذر کار خود را آغاز کرد و قصه‌گویان در سه بخش «بین‌الملل»، «آیینی‌سنتی» و «ملی» با یکدیگر به رقابت پرداختند.

همچنین روز اول جشنواره ورکشاپی از سوی آنتونیو روچا قصه‌گوی برزیلی برگزار شد و تا ۲۹ آذر پس از پایان اجرای قصه‌گویان جلسه‌های نقد و بررسی قصه‌ها با حضور منتقدان هر بخش دایر بود.

این رویداد از صفحه رسمی کانون در اینستاگرام به نشانی www.instagram.com/kanoonparvaresh و آپارات کانون به نشانی www.aparat.com/Kanoonparvaresh/live، پرتال کانون به نشانی kpf.ir و سایت خبری کانون به نشانی www.kanoonnews.ir نمایش داده می‌شود.

منبع: ایسنا