برگزیدگان مهرواره هنرهای نمایشی «کی می‌تونه؟» معرفی شدند

 مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان گفت: آثار برگزیده مهرواره هنری «کی می‌تونه؟» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان از سوی هیئت داوران اعلام شد.

سید جلیل میرعظیمی در گفت وگو با خبرنگاران، از معرفی شدن برگزیدگان مهرواره هنرهای نمایشی «کی می تونه؟» خبر داد و اظهار کرد: با فراخوان این مهرواره ‌هنری در خرداد امسال، ۸۶ اثر به مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان ارسال شد و هیئت داوری متشکل از صغری قامتی‌مقدم، مریم پرمهر و احمدرضا ‌جعفری» هشت اثر ارسالی را به عنوان آثار برتر و شایسته تقدیر معرفی کرد.

وی افزود: در بخش نمایش عروسکی «آدم کوچولو» کار مشترک مبینا کوشش و مهشید ‌خدایاری و «دوری از کرونا» اثر ملیکا یعقوبی‌فر از شهرستان بندرانزلی و «خانم گلی» اثر رادمان شافعی از شهرستان رضوانشهر به عنوان آثار برتر شناخته شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان تصریح کرد: گروه داوری همچنین «قصه شیر و روباه» اثر هیلیا رحمتی از بندرانزلی و «تماس رادیویی» کاری از ویونا واقفی از شهرستان لاهیجان را به ترتیب در بخش‌های نمایش کاغذی و دابسمش به عنوان آثار برتر انتخاب کردند.

میرعظیمی با بیان اینکه نمایش‌های «آزادی» کاری از غزاله حسن‌پور و «سروبلند سامرا» اثر مشترک زهرا ‌قبادی، مریم صابر و تینا پورلطیفی به ترتیب از لاهیجان و چوکا نیز عنوان آثار برگزیده بخش نمایش صحنه‌ای را به خود اختصاص دادند، گفت: اثر «بیدار ‌شدن» کار گروهی نگار بابایی، بیتا فلاحتی، بهار رحیمی و منیژه واحد از لاهیجان نیز در همین بخش شایسته تقدیر اعلام ‌شد.

وی اضافه کرد: این مهرواره به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های گسترده هنرهای نمایشی و فضای مجازی  در طرح موضوع‌های تربیتی، آموزشی و آگاهی‌بخشی به جامعه، نشاط ‌بخشی به مخاطبان و همراه‌سازی هرچه بیشتر خانواده‌ها انتشار یافت و برگزیدگان این رویداد هنری نیز با اهدای جایزه و لوح سپاس تجلیل می‌شوند.

منبع: ایسنا

مرتبط:

فراخوان هفتمین مهرواره فصلی عکس کانون، منتشر شد