«ستاره» نوجوان اهوازی به چاپ سوم رسید

کتاب «ستاره» نوشته حسین بازپور، نویسنده نوجوان اهوازی، به چاپ سوم رسید.

بازپور در ۱۶ سالگی این کتاب را نوشت و در سال ۱۳۹۶ موفق به چاپ این کتاب در نشر آیات شد و در ۱۳۹۹ این کتاب در انتشارات هرمز به چاپ دوم رسید. هم‌اکنون پس ‌از یک سال و نیم این مجموعه داستان در ۱۴۰۰ به چاپ سوم رسیده است.

مجموعه داستان «ستاره» شامل هفت داستان کوتاه در ۵۰ صفحه است که با زبانی ساده و روان به مسایل اجتماعی و اخلاقی می‌پردازد. این مجموعه داستان کوتاه در سایز رقعی و با کاغذ بالک نروژ در شمارگان ۵۰۰ نسخه به چاپ رسیده است.

بازپور درباره این کتاب به ایسنا گفت: در این مجموعه تلاش کردم داستان‌ها را به‌روز و با زبانی ساده که به‌راحتی بتواند با مخاطب ارتباط برقرار کند بنویسم زیرا نیاز و شناخت دغدغه‌های یک نوجوان مهم است.

وی معتقد است: نویسنده‌هایی که در حوزه‌ کودک و نوجوان می‌نویسند باید به طور دایم با کودکان و نوجوانان در ارتباط باشند که بتوانند اثری فاخر تولید کنند.

او با بیان این که شناخت نیازهای نوجوان امروز کمک زیادی به نویسنده‌های تازه کار و حتی قدیمی می‌کند، ادامه داد: امروزه با گسترش خدمات و امکانات، نوجوانان در چند گروه خاص و دسته مشخص قرار نمی‌گیرند که نویسندگان باید به این مساله توجه کنند.

بازپور گفت: کتاب بعدی‌ام یک رمان نوجوان خواهد بود که به‌زودی چاپ و منتشر خواهد شد.

منبع: ایسنا

مرتبط:

معرفی کتاب مردی به نام اوه

معرفی کتاب انجمن شاعران مرده

معرفی کتاب عطش مبارزه