۱۶ مهرماه، آخرین فرصت ثبت‌نام در کلاس‌های ترم پاییز کانون زبان ایران

روز چهارشنبه ۱۶ مهرماه آخرین فرصت زبان آموزان برای ثبت‌نام در کلاس‌های آنلاین و حضوری ترم پاییز کانون زبان ایران است.

بنابر اعلام روابط عمومی کانون زبان ایران، زبان‌آموزان فعلی و همچنین علاقه‌مندان به آموزش زبان  در این مجموعۀ آموزشی تا روز چهارشنبه ۱۶ مهرماه فرصت دارند تا پس از واریز شهریه فرآیند ثبت‌نام خود را از طریق سایت register.ili.ir تکمیل نمایند.

 

کلاس‌های این ترم کانون زبان ایران، به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار خواهند شد. شروع کلاس‌های روزهای زوج از شنبه ۱۹ مهر، کلاس‌های روزهای فرد از یکشنبه ۲۰ مهر و کلاس‌های روزهای دوشنبه و پنجشنبه از ۲۱ مهر خواهد بود.
براساس تقویم ترمی پاییز ۱۳۹۹ کلاس‌های این ترم طبق روال متداول در کانون زبان، به صورت دو روز در هفته یعنی در روزهای زوج (شنبه و چهارشنبه) و روزهای فرد (یکشنبه و سه‌شنبه) و روزهای دوشنبه و پنجشنبه برگزار خواهد شد.
همچنین مدت زمان کلاس‌ها در هر سه گروه کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال ۹۰ دقیقه خواهد بود. همۀ کلاس‌های حضوری کانون زبان ایران، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

کانون زبان ایران، به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال ۱۳۰۴ تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده و کلاس‌های آن غالباً در مراکز وابسته برگزار می‌گردید.

اولین مرکز آموزشی مستقل این مرکز با عنوان «مرکز آموزش زبان» از دهه‌ ۱۳۳۰ در چهارراه جمهوری کار خود را آغاز کرد و در سال ۱۳۴۴ و پس از افزایش زبان آموز در محلی جدید در خیابان وصال شیرازی (مرکز وصال فعلی) به آموزش زبان انگلیسی ادامه فعالیت داد.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی و انحلال انجمن ایران و آمریکا، در سال ۱۳۵۸ مرکز آموزش زبان به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واگذار شد و به کانون زبان ایران، تغییر نام داد تا این مؤسسه با صیانت از ارزش‌های بومی و اسلامی، الگویی جدید و متناسب با شرایط جامعه‌ ارائه کند که این مهم در محتوای کتاب‌ها و فضای آموزشی کانون زبان، تأثیر گذاشته و سبب شد زبان‌های غیر انگلیسی (آلمانی، اسپانیایی، عربی، فرانسه، ایتالیایی و روسی و همچنین فارسی برای غیر فارسی زبانان) در کانون زبان ایران، صاحب کرسی آموزشی شوند.

هم اکنون، کانون زبان ایران، در ۳۱ استان و ۱۳۵ شهر با بیش از ۳۰۰ مرکز آموزشی و بیش از ۱/۲۰۰/۰۰۰ زبان آموز در هر سال، به آموزش زبان‌های انگلیسی، فرانسه، آلمانی، عربی، اسپانیایی، ایتالیایی و روسی فعالیت می کند.

همچنین در این مرکز، تولید محصولات آموزشی و کمک آموزشی در زمینه آموزش زبان‌های خارجی و آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان ارائه می گردد که با استقبال زیادی همراه بوده است.

به علاوه اینکه کانون زبان ایران، برگزاری آزمون‌های بین‌المللی را نیز عهده‌دار است که از جمله می‌توان به آزمون تافل آی بی تی (انگلیسی)، دِله (اسپانیایی)، دِلف و دَلف (فرانسه)، آزمون‌های کمبریج (انگلیسی)، چِلی (ایتالیایی)، تورفل (روسی) و … اشاره نمود.

در حال حاضر، دکتر مصطفی مؤمنی ریاست کانون زبان ایران را بر عهده دارد.

مرتبط:

یکم مهرماه، آغاز ثبت‌نام اینترنتی ترم پاییز کانون زبان ایران