برای موفقیت در کار و زندگی این ۸ رفتار را حذف کنید

خواسته ی اصلی تان موفقیت در زندگی و کار است ، غافل از آن که به واسطه داشتن برخی از افکار و رفتار موفق شدن شما مدام به تاخیر خواهد افتاد و از شما دورخواهد شد.

بسیاری از مردم فکر می کنند که بهترین راه های موفقیت، کسب مهارت ها و عادت هاست ولی کدام یک ؟

رفتار موفق

بهترین راه دوری از چیزهایی است که شما را از هدفتان دور می کند ، به جای اضافه کردن چیزهایی به زندگیتان فاکتورهای منفی را از زندگی خود حذف کنید. تسلیم شدن در برابر خیلی از آن ها آسان است اما برخی دیگر احتیاج به زمان دارد. در ادامه این بخش با رفتارهایی که باید از زندگی خود حذف کنید تا به موفقیت برسید، آشنا خواهید شد.

۸ رفتاری که باید از زندگی خود حذف کنید تا موفقیت را به دست آورید

عناوین اصلی که رفتارهای شما را تحت تاثیر قرار می دهند:

۱- بهانه های بی منطق:

افراد موفق خانواده ، دوستان ، رئیس و همکار خود را سرزنش نمی کنند و خود را مسئول زندگی شان می دانند و زندگی خود را توسعه می دهند.

۲- حذف کمال گرایی برای رسیدن به موفقیت :

کمال گرایی باعث هدر رفتن زمان می شود و به جای ناراحتی در مورد اشتباهات و یا نقص های فیزیکی که اذیتشان می کند سعی کنید به گام های کوچک که باعث پیشرفتتان می شود فکر کنید ، هیچ کس کامل نیست و همه می تواند برای سایرین تصمیم بگیرند.

۳- حذف ترس برای رسیدن به موفقیت:

بسیاری از مردم بدون آگاهی خود را کوچک می کنند.آن ها در طول مذاکره ساکت هستند و از ریسک کردن اجتناب می کنند این ترس افراد را از موفقیت باز می دارد.

۴- کنترل کردن همه چیز:

شما نمی توانید همه چیز را کنترل کنید و سعی بر انجام اینکار بی فایده است و کمکی به موفقیت، نمی کند.اما بیشتر باعث استرس ، ناراحتی ، خستگی می شود به جای کنترل همه چیز سعی کنید بی خیال باشید.

۵- حذف طرز فکر ثابت برای رسیدن به موفقیت:

بسیاری از افراد طرز فکر ثابت دارند و هیچ سعی برای یادگیری یا تغییر نظر ندارند و این طرز فکر کار را برای موفقیت بیشتر آنها سخت می کند چون در گذشته مانده اند.

۶- آرزوی های یک شبه! :

بعضی ها فکر می کنند افرادی که به آرزوهایشان رسیده اند یک شبه و شانسی موفق شده اند ، اما نمی توانید به شانس برای موفقیت تکیه کنید. موفقیت نیازمند زمان و وقف است و باید برای آینده برنامه ریزی کنید.

۷- افراد منفی نگر:

اگر اطراف شما افراد منفی نگر هستند که فقط نیمه خالی لیوان را می بینند جای خالی آن ها را با افراد خوش بین و مثبت عوض کنید چون این افراد حامی شما هستند و شما را برای رسیدن یه اهدافتان کمک می کنند و انگیزه و خوشحالی بیشتری را برای شما به ارمغان می آورند.

۸- نه گفتن برای رسیدن به موفقیت :

بسیاری از افراد در نه گفتن مشکل دارند و نمی توانند نظرات خود را آزادانه بیان کنند و باعث می شود فرد از موفقیت های خود باز بماند.

مرتبط:

شما هم به موفقیت دیگران حسادت می کنید ؟

موانع رسیدن به موفقیت چه هستند؟

در راه رسیدن به موفقیت این ۵ مورد فراموش نشود