به دنبال گسترش کتابخانه های سیار روستایی هستیم

به دنبال گسترش کتابخانه های سیار روستایی هستیم

 

به دنبال گسترش

 

هرمزگان رییس سازمان برنامه ریزی و بودجه هرمزگان بر حمایت همه جانبه فعالیت ها و گسترش خدمات کانون تاکید کرد.

صالح دریانورد صبح امروز(۱۳ مردادماه) در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، افزود:

با پشتکار بالا و سابقه درخشانی که در حوزه فرهنگ و هنر از شما وجود دارد روزهای پرباری برای کودکان و نوجوانان پیش‌بینی می‌شود.

رئیس سازمان برنامه‌ریزی و بودجه افزود: کانون نهاد استخوان‌دار و با سابقه‌ای درخشان برای همه کودکان دیروز و امروز است و آرم کانون پرورش فکری به نمادی نوستالژیک برای همه ما تبدیل‌شده است.

وی اظهار کرد: سرمایه اصلی کانون نیروهای با انگیزه و تلاشگرش است که عشق به انسانیت و مهربانی را خالصانه ترویج می‌دهند و این عشق از معصومیت کودکان و نوجوانان نشات می‌گیرد.

دریانورد با اشاره به نشاط بالایی که در مجموعه کانون وجود دارد افزود: کانون پرورش فکری گلچینی از نیروهای متخصص و پرتلاش است که، سرشار از عشق به خدمت به آینده‌سازان ایران اسلامی‌اند.

وی ضمن حمایت همه‌جانبه از کانون اظهار کرد: سازمان برنامه‌ریزی و بودجه استانداری تمام‌قد از فعالیت‌های کانون پرورش فکری حمایت می‌کند.

در این جلسه مدیرکل کانون استان هرمزگان ضمن تشکر از اعتماد استاندار هرمزگان، بیان کرد: امروزه با شیوع بیماری کرونا، کانون پرورش فکری در موقعیت حساسی قرار دارد و همکاران ما سعی کرده‌اند تهدیدهای موجود را به فرصت تبدیل نمایند.

پروین پشتکوهی با اشاره به تأکید مدیرعامل کانون بر گسترش عدالت فرهنگی افزود: استان هرمزگان با توجه به جمعیت روستایی قابل‌توجه و گستردگی جغرافیایی، نیازمند نگاه ویژه‌ی مسئولین است.

مدیرکل کانون هرمزگان گسترش کتابخانه‌های سیار روستایی را بهترین گزینه برای سهولت دسترسی کودکان و نوجوانان روستایی به خدمات کانون دانست.

وی با تأکید بر “شعار آینده ساختنی است” اظهار کرد: امروز همکاران ما معتقدند با هر گام مؤثری که در راه تربیت و تعالی فرزندان این مرز و بوم بر می‌دارند، خشتی از بنای شخصیت آنان گذاشته می‌شود.

پشتکوهی خاطرنشان کرد: افتتاح مراکز ثابت در شهرستان‌های رودان، پارسیان، بندرخمیر، بشاگرد و راه‌اندازی کتابخانه سیار روستایی در مناطق میناب، بستک و جاسک، راه‌اندازی پلاتو نمایش و استودیو از مطالبات جدی فعالین این نهاد فرهنگی است.

کانون پرورش فکری هرمزگان با ۱۵ مرکز فرهنگی هنری ثابت، ۲مرکز سیار و ۲ مرکز پستی به کودکان و نوجوانان استان خدمات‌رسانی می‌کند.

 

منبع:  ایسنا

مرتبط:

کرونا و توفیق اجباری نظام آموزش کشور

کرونا و توفیق اجباری نظام آموزش کشور

عباس جهانگیریان دبیر انجمن‌ نویسندگان نوجوان کانون شد