بررسی مسائل و مشکلات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پارس آباد

جلسه بررسی مسائل و مشکلات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پارس آباد

کودکان و نوجوانان پارس آباد در زمینه فرهنگی ، ادبی و هنری رتبه اول استانی را دارند.

 

بررسی مسائل

 

اکبر صمدی فرماندار شهرستان در جلسه بررسی مسائل و مشکلات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان که سرکار خانم هاجر جمادیه مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان حضور داشت با تشریح اهمیت آموزش و تربیت کودکان و نوجوانان برای پیشرفت همه جانبه فرهنگی است و باید در تربیت کودکان و نوجوانان سرمایه گذاری کرد .

وی به استعداد های بالای کودکان و نوجوانان و بالا بودن آمار جمعیتی در ۲ مرکز کنونی اشاره و برای اختصاص ۳۰۰ میلیون تومان به احداث سومین مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قول مساعد داد.

مهندس صمدی با بیان اینکه اعتبارات استانی محدود است سیاست کاری خود را اجرای مشارکتی بین دستگاه های اجرائی برای بالا بردن ضریب عملیات طرح های مختلف اعلام کرد .

وی به استعداد کودکان پارس آباد در جشنواره ها و المپیاد های علمی ، فرهنگی و ادبی که در اکثر زمینه ها رتبه اول استانی را به خود اختصاص می دهند اشاره و از مدیر کل استان خواست در ساماندهی کانون و تقویت مربیان و آموزش زبان خارجی در کانون زبان پارس آباد تلاش کنند .

سرکار خانم هاجر جمادیه مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل از فعال کردن ۳۰ مرکز که ۲۳ مرکز ثابت و ۷ مرکز سیار در سطح استان خبر داد و گفت با توجه به جمعیت و بالا بودن استعداد های کودکان پارس آباد از اهمیت بیشتری برخوردار است و در این راستا مراکز پارس آباد در زمینه برگزاری سوگواری خیزران خونین و جشنواره های ادبی و همچنین کسب مقام های استانی و کشوری جز برجسته ترین شهرستان استان محسوب می شود .

وی ضمن قدر دانی از فرماندار شهرستان پارس آباد به لحاظ توجه خاص و اهمیت دادن به موضوع کانون گفت با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در کنار آموزش زبان انگلیسی ، زبان روسی و ترکیه نیز در آینده نزدیک در مرکز کانون زبان پارس آباد آموزش داده خواهد شد

 

منبع: http://parsabad.ostan-ar.ir

مرتبط:

نشست‌های مجازی انجمن‌های سرود و عکاسی کانون در کشور

معرفی نامزدهای کانون برای جایزه «آسترید لیندگرن»

برگزاری نشست‌های انجمن‌های ادبی کانون به صورت مجازی