راه اندازی مراکز نوآوری و فناوری کودکان و نوجوانان

راه اندازی مراکز نوآوری و فناوری کودکان و نوجوانان

 

راه اندازی مراکز نوآوری

مدیر پروژه توسعه نگرش کارآفرینی گفت: به زودی از راه اندازی مراکز نوآوری و فناوری کودکان و نوجوانان را رونمایی خواهیم کرد و قصد داریم احداث این مراکز را در تمام کشور ادامه دهیم.

صائبه سلوکی با اعلام این خبر افزود: وزارت آموزش و پرورش، سازمان فناوری و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از بخش حاکمیتی کمک کردند و دست به دست هم دادند تا در کنار شما بتوانیم چنین رویدادی را برگزار کنیم و آن را توسعه بدهیم.

وی با بیان اینکه پروژه تاسیس مراکز نوآوری و فناوری دانش آموزان در کل کشور در چند فاز مهم آغاز شده است، خاطرنشان کرد: فاز اول برگزاری این رویداد، برنامه نویسی برای دانش آموزان بود که پس از آن نیز فازهای بعدی با افتتاح کمپ برنامه نویسی و دوره‌های تخصصی برنامه‌ نویسی ادامه پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: ما سعی کردیم حلقه واسطی شویم تا دانش‌آموزان بتوانند به واسطه آموزش‌هایی که می‌بینند به کسب‌وکارها متصل شوند.

وی با اعلام اینکه به زودی از مرکز نوآوری و فناوری کودکان و نوجوانان رونمایی خواهد شد، گفت: آرزوی ما این است که این مدارس در سراسر ایران گسترش پیدا کند. چیزی که برای ما قابل توجه است، همراهی و کار تیمی بود. روزهای اول کار تیمی ممکن نبود و هر کسی فکر می‌کرد با توجه به توانایی‌هایی که دارد باید به تنهایی بدرخشد اما در نهایت این کار ممکن شد و آن‌ها در قالب تیم های ۸ تا ۱۰ نفره کارشان را آغاز کردند.

 

منبع: ایرنا

مرتبط:

استعداد یابی کودکان از روی رفتارشان!

بازی های خلاق برای کودکان در خانه!

فواید یوگا برای کودکان

مزایای یادگیری موسیقی و ساز برای مغز

مزایای یادگیری موسیقی و ساز برای مغز

کافئین زیاد ،عاملی برای اختلال در خواب دانش آموزان

مهدکودک‌ ها یک مرکز تربیتی هستند

تغذیه کودکان زیر ۵ سال؛باید ها و نبایدها