سومین نمایشگاه کودک کارآفرین در یزد برپا می شود

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد از برپایی سومین نمایشگاه کودک کارآفرین در یزد خبر داد.

سیدحسین پیغمبری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه کانون در تلاش برای تربیت کودکان خلاق است، اظهار داشت: در زمینه تربیت فرزندان کارآفرین احساس مسئولیت کردیم و در همین راستا اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی کارآفرینی متناسب با میزان درک کودکان و نوجوانان کردیم و تلاش ما آشنایی آنها با مفاهیم اقتصادی همچنین انجام تولیدات هنری بود.

وی بیان کرد: تاکنون دو نمایشگاه برای فروش آثار تولید شده در این کارگاه ها در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به منظور آشنایی کودکان با زنجیره آموزش، تولید و فروش برگزار شده و این نمایشگاه در دور سوم در ابعاد گسترده تری برگزار خواهد شد.

پیغمبری عنوان کرد: سومین نمایشگاه کودک و نوجوان کارآفرین با شعار «آینده بافتنی است» به مناسبت هفته کودک و به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان یزد و مرکز استعدادیابی خلاقیت و رشد کاریزما و سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برگزار می شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد یادآور شد: این نمایشگاه امروز، یکشنبه ۲۸ مهر ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری یزد واقع در شهرک دانشگاه، بلوار امیرکبیر، کوچه ۱۲ برگزار می‌شود.