مگان مارکل  برای کودکان کتاب می نویسد

مگان مارکل بازیگر معروف سریال سوتس که بعدها دوشس ساسکس انگلیس شد، پس از جدایی از خانواده سلطنتی به همراه شوهرش پرنس هری، در حال حاضر به فعالیت های جدیدی پرداخته است. مگان که حضور دوباره خود در جامعه را با کمک به بیماران و بی بضاعتان شروع کرد هم اکنون یک پادکستر، تهیه کننده و نویسنده کتاب کودک است.

دوشس پیشین ساسکس در حالی که برای باردوم باردار است اولین کتاب کودک خود را نوشته است که گفته می شود این کتاب بر اساس رابطه همسرش شاهزاده هری و پسرش آرچی نوشته و از آن ها الهام گرفته است.

بر اساس این الهام ، این کتاب با عنوان “نیمکت” ، “رابطه تحول پذیر و رو به گسترش پدر و پسر را به تصویر کشیده و بسیاری از راه های شکل گیری و ابراز عشق در یک خانواده مدرن را به ما یادآوری می کند.” این کتاب در تاریخ ۸ ژوئن منتشر خواهد شد.

دوشس مگان مارکل همچنین قرار است خودش صداپیشگی کتاب صوتی The Bench را ارائه کند که در ایالات متحده و کانادا منتشر می شود. او مناسب ترین فرد برای صداپیشگی کتاب خودش است چرا که هم در زمینه تولید محتوای صوتی فعال بوده هم همیشه صدای جذابی داشته است.

فعالت های مگان تازه شروع شده است. خیلی های می گویند مگان مارکل می تواند همانند کیت میدلتون و پرنسس فقید دیانا عضو دیگر از خانداد سلطنتی انگلیس باشد که بتواند عده زیادی را  تحت تاثیر خود قرار دهد. او هفته گذشته یک میزگرد مجازی با دختران جوانی که در مدارس و جوامع خود تأثیر می گذارند تشکیل داده است.

این گردهمایی اوایل ماه آوریل برگزار شد و از زنان پیشرو تجلیل شد. مگان مارکل معتقد است که صدای دختران را می توان شنید و باید شنید ، و از طریق Archewell او تمرکز خود را بر روی ارائه سیستم عامل ها ، ابزارها و تالارهای گفتمان برای کمک آن ها  می گذارد.

منبع: ایسنا