ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی کانون تهران

ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی زمستان ۹۹ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران آغاز شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، فاطمه تنهایی، مدیرکل کانون استان تهران با اعلام  مهلت ثبت‌نام در کارگاه‌های برخط کانون استان تهران تا ۱۷ دی ۱۳۹۹ گفت: ۴۶ کارگاه مجازی برخط(آنلاین) استان تهران در پنج گروه سنی (نوخوان، نونهال، نونگاه، نوجوان و بزرگسال) در ترم زمستان از ۱۸دی‌ماه برگزار می‌شود.

او با معرفی هفت عنوان کارگاه مجازی جدید در برنامه زمستانی کانون استان تهران گفت: نوشتن خلاق، تکنیک در نقاشی، سبک‌شناسی در نقاشی، مبانی تئاتر و تئاتر عروسکی، نمایشنامه‌نویسی مقدماتی، کلاژ و قصه‌گویی مقدماتی بزرگسال عناوین جدید است.

تنهایی افزود: سه عنوان کارگاه قصه‌گویی، کاردستی و نقاشی ویژه نوخوان و نونهال دارای نیاز ویژه به صورت رایگان برگزار می‌شود.

مدیر کل کانون استان تهران با اشاره به تنوع عناوین کارگاه‌های مجازی استان تهران، گفت: به منظور حفظ روحیه نشاط و شادابی دانش‌آموزان در منزل باتوجه به شرایط موجود کرونا سعی شده تا عناوین کارگاه‌های مجازی مطابق با سلایق مختلف کودکان، نوجوانان و خانواده‌های‌شان تدوین شود.

او با اشاره به این‌که ۲۸ مربی ادبی، فرهنگی و هنری کانون مدرس کارگاه‌های برخط هستند، تصریح کرد: هر عنوان کارگاه به طور متوسط در هشت تا ۱۰ جلسه ۶۰ دقیقه‌ای برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون استان تهران ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی kpf.ir پس از عضویت در پرتال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نسبت به ثبت‌نام در این دوره‌ها اقدام کنند.

منبع:ایسنا

مرتبط:

درخشش اعضای نوجوان کانون در چهارمین المپیاد فیلم‌سازی

اعضای انجمن علمی کانون پرورش فکری استان کرمان سیارک های جدید کشف کردند

حضور پررنگ کانون در جشنواره بین‌المللی فیلم کورتی پونته ایتالیا