آغاز ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های مجازی کانون‌ پرورش فکری

ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی فرهنگی، هنری، ادبی و مهارت‌های زندگی کانون‌ پرورش فکری در رشته‌های مختلف از روز اول مهر در مرکز مجازی کانون به‌نشانی kpf.ir آغاز و تا ۱۸ مهر ۱۳۹۹ ادامه خواهد داشت.

زمان شروع کارگاه‌های کانون‌ پرورش فکری برخط (آنلاین) کانون از روز ۱۹مهر خواهد بود و علاقه‌مندان در دو گروه سنی «کودک» (۷تا ۱۲سال) و «نوجوان» (۱۲تا ۱۷سال) می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

بر اساس این خبر این کارگاه‌ها زیر نظر انجمن‌های تخصصی و دپارتمان مهارت‌های زندگی کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود و امکان ارتباط مستقیم مدرس و هنرجو فراهم شده است.

این کارگاه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و… در دو سطح ملی و استانی برنامه‌ریزی شده و شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها علاوه بر دریافت گواهی شرکت، در صورت داشتن شرایط لازم جذب انجمن‌های کانون می‌شوند.

علاوه بر کارگاه‌های‌های برخط کانون، دوره‌های آموزش بدون محدودیت زمان (آفلاین) نیز در قالب کارگاه‌های از پیش آماده شده از سوی استادان صاحب‌نام هر رشته ارائه می‌شود.

بر همین اساس متقاضیان استفاده از دوره‌های بدون محدودیت زمان کانون، می‌توانند پس از عضویت در پرتال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دوره مورد نظر خود را انتخاب و فیلم هر جلسه را در زمان مورد علاقه خود مشاهده کنند و در صورت نیاز به صورت آنلاین با مربیان ارتباط داشته باشند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، یادآوری می‌شود جدول زمان‌بندی و مشخصات دوره‌های آموزشی کودکان و نوجوانان و اسامی مدرسان رشته‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، مهارت‌های زندگی و… در پایگاه خبری کودک و نوجوان به نشانی kanoonnews.ir و پرتال کانون به نشانی kpf.ir قابل دسترسی است.

مرتبط:

اهمیت مدیریت اوقات فراغت در تربیت کودکان

کارگاه‌های مجازی انجمن عکاسان نوجوان کانون

برگزاری کارگاه‌های مجازی کانون در رشته‌های مختلف