آشنایی با بازی لگوی اسباب بازی

لگوی اسباب بازی وسیله‌ای از جنس پلاستیک است که در اندازه ها و اشکال مختلف وجود دارد.

لگوی اسباب‌بازی برای کودکان طراحی شده است و وسیله ای مناسب و کاربردی در جهت رشد ذهنی، جسمی و مهارت های کودک می باشد. نتایج تحقیقات نشان می دهد بازی با لگوی اسباب بازی در هوش و مهارت های کودکان در آینده موثر است. اگر شما نیز به رشد جسمی و ذهنی و سلامت روان کودک خود اهمیت می دهید، تا پایان این مطلب را دنبال کنید.

بازی با لگوی اسباب بازی بدین صورت است که کودک با متصل کردن قطعات آن به یکدیگر اشکال گوناگونی را بر اساس خلاقیت و سلیقه خود می سازد. نکته ی بسیار جذاب و بی نظیر این اسباب بازی این است که می توان از آن انواع و اقسام اشکال را درست کرد و بر خلاف سایر اسباب بازی ها چون عروسک، ماشین و غیره هرگز برای کودک تکراری و خسته کننده نمی‌شود. اگر شما نیز به دنبال یک اسباب بازی مفید، کاربردی و خلاقانه برای کودک خود می باشید پیشنهاد ما به شما خرید یک لگوی اسباب بازی می باشد.

فواید لگوی اسباب بازی بر کودکان

محققان تاثیرات مثبت لگوی اسباب بازی، بر کودکان را به اثبات رسانده اند؛ در این قسمت برخی از فواید و مزایای آن را برای شما بیان می‌کنیم:

* پرورش عضلات ظریف انگشتان دست

* پرورش قوه ی تخیل کودک

* رشد مهارت های بدنی و ارتباطات فضایی در کودک

* با استفاده از لگوی اسباب بازی به کودکان می توان واژه های بسیاری را آموزش داد؛ مفاهیمی مانند قطار، ماشین و غیره در ذهن کودک مصداق خارجی پیدا می کنند.

* تقویت قدرت بیان، جمله سازی و داستان سرایی کودک

* افزایش اعتماد به نفس کودک؛ بیشترین میزان اعتماد به نفس باید در کودکی شکل گیرد و ضروری است والدین باید به این نکته توجه داشته باشند.

اگر هنوز به خرید یک لگوی اسباب بازی، برای کودک تان شک دارید، ما این اطمینان را به شما می دهیم که از تهیه ی آن پشیمان نخواهید شد و تیم ما برای شما بهترین و جذاب ترین لوگو را پیشنهاد می کند.

لگوی اسباب بازی یا خرید اوریگامی

علاوه بر لگوی اسباب بازی، اوریگامی نیز از جمله بازی‌های فکری کودکان به شمار می‌آید که هدف از آن ساختن طرح ها و اشکال جالب و زیبا با بهره گیری از تا کردن کاغذ می‌باشد. این بازی فکری موجب هماهنگی ذهن و دست، افزایش تمرکز، افزایش مهارت های هنری کودک، پرورش خلاقیت، کاهش استرس و افزایش روحیه ی صبر و تحمل در کود شما می شود. اگر علاوه بر لگوی اسباب بازی به دنبال تهیه ی یک اسباب بازی فکری، جذاب و مفید برای کودک تان هستید، ما به شما اوریگامی را پیشنهاد می کنیم. یکی دیگر از مزایای بازی فکری اوریگامی، تقویت مهارت های اجتماعی کودک شما و تعامل بیشتر در محیط خانواده می باشد؛ زیرا این بازی هیچ گونه محدودیت سنی ندارد و همه ی اعضای خانواده می توانند با آن سرگرم شوند؛ بنابراین با خرید اوریگامی مطمئنا محیطی سرشار از آموزش، تفریح و سرگرمی را برای خود و کودک تان فراهم خواهید کرد.

لگوی اسباب بازی و اوریگامی دو ابزار بازی بسیار کاربردی هستند و آثار مثبت بسیار زیادی در انواع و اقسام کودکان و بزرگسالان دارند؛ یکی از آثار بی نظیر اوریگامی تقویت هر دو نیم کره ی مغز، یعنی هم بخش عاطفی و هم بخش هنری می باشد. خرید اوریگامی برای کودکان استثنایی نیز بسیار مفید است و موجب تقویت هوش آن ها می شود. امیدوارم مطالب فوق برای شما مفید بوده باشد، اگر به دنبال یک اسباب بازی موثر و جذاب برای کودک خود هستید، تیم ما به شما در این زمینه کمک خواهد کرد و با خرید لگوی اسباب بازی می توانید اوقات مفرحی را برای کودک‌تان فراهم آورید.

لگوی اسباب بازی

لگوی اسباب بازی بهتر است یا پازل کودک

ممکن است شما دو دل باشید که تهیه ی یک لگوی اسباب بازی برای کودک‌تان مفیدتر است یا یک پازل! اگر به دنبال یافتن پاسخ جواب‌تان هستید ادامه ی مطالب را مطالعه نمایید.

پازل یکی از مهم ترین و جذاب‌ترین ابزار های آموزش برای کودکان به شمار می آید؛ بر اساس تحقیقات دانشمندان پازل کودک یکی از ابزار های مورد علاقه و مفید برای کودکان به خصوص در سن یک الی دو سال می باشد.

لگوی اسباب بازی، به کودکان سنین یک الی دو سالگی کمک می کند تا به خلق یک چیز از طریق چسباندن تکه های آن به هم علاقه‌ی فراوان پیدا کنند و با تکمیل آن احساس شگفت انگیزی در آن‌ها به وجود می‌آید. پازل کودک فواید بسیاری دارد؛ از جمله می توان به یادگیری رنگ ها و اشکال گوناگون، تقویت عضلات کوچک دست، تقویت مهارت هایی که برای خواندن یا نوشتن به آن نیاز است، تقویت تفکر منطقی، یادگیری آسان درس ریاضیات در سنین بالاتر، افزایش قدرت تمرکز و توجه کودک و غیره اشاره کرد.

بنابراین استفاده از لگوی اسباب بازی و پازل برای کودک شما بسیار مفید و جذاب خواهد بود که هر کدام فواید و کاربردهای مخصوص به خود را دارند. اگر به دنبال یک اسباب بازی دوست داشتنی و جذاب و در عین حال مفید و کاربردی برای کودک تان هستید، ما به شما علاوه بر خرید لگوی اسباب بازی، تهیه ی  پازل و اوریگامی را نیز پیشنهاد می کنیم؛ زیرا هر کدام در جای خود یک بازی ارزشمند و پر خاصیت برای فرزندتان می باشند.

مرتبط:

فواید بازی با لگو در کودکان

الگوهای طبیعت و اختراعات ریز و درشت!