۱۵ راهی که طرز فکر افراد موفق را با دیگران متفاوت می سازد

اگر می خواهید موفق تر شوید، ابتدا باید با طرز فکر افراد موفق آشنا شوید و بدانید آن ها چه تغییراتی در ذهنشان می دهند، در این بخش از موفقیت در نمناک راز اینکه افراد موفق چگونه فکر می کنند را آورده ایم.

چه چیزی تعیین می کند که آیا موفق هستید یا خیر؟ همه چیز در مورد چگونگی فکر کردن و نزدیک شدن به موقعیت ها است ،آیا شما یکی از آنهایی هستید که همه کاری را انجام می دهید، یا اینکه دلتان به دریا می زنید و اول امتحان می کنید؟ اگر می خواهید موفق تر شوید، ابتدا در مورد اینکه افراد موفق چگونه فکر می کنند و چه تغییراتی در ذهنشان می دهند را یاد بگیرید.

طرز فکر افراد موفق

برای آنکه طرز فکرتان مثل افراد موفق باشد این موارد را رعایت کنید

۱٫ بر روی آنچه مهم است تمرکز کنید:

تنها ۲۴ ساعت در روز وجود دارد، اما در آن ساعت ها، کجا وقتی را برای خودتان صرف کنید؟ مردم موفق می دانند که در امروز و روز بعدشان چه اتفاقی می افتد. قبل از تماشای ویدیوهای یوتیوب ویروسی کار لازم را انجام دهید.

۲٫ لیست های بی پایان :

لیست کارهای موجود وجود دارد، اما آنها تنها شامل پروژه های برتری هستند که امروز باید رویشان کار کنید. معمولا تکمیل سه عنصر کلیدی در روز به این معنی است که روز تولیدی و خوبی داشتید اگر آنها را تکمیل کنید، می توانید به پروژه های دیگرتان ادامه دهید. نگاه کردن به فهرست نامحدود کارها چیزی نیست که مردم فکر کنند. لیست وظایفتان را راحت قابل کنترل و قابل انجام کنید.

۳٫ ایده هایتان با دیگران مطرح کنید:

آیا یک ایده عالی دارید که می خواهید راه اندازی کنید؟ خوب، آن را مخفی نگه ندارید. شروع به به اشتراک گذاری ایده تان با دیگران در صنعت خود، دوستان، غریبه ها، مردم در کافی شاپ کنید. ببینید بازخورد آنها به این ایده چیست؟ شاید آنها چیزی را که قبل از آن هرگز فکر نکرده اید، مشخص کنند و به ایده شما بیافزایند.

۴٫ از قانون ۸۰/۲۰ استفاده کنید:

اصل پارتو این است که ۸۰% از نتایج شما از ۲۰% مورد از تلاش های شما حاصل می شود. آن ۲۰% را شناسایی کنید و بر آن تمرکز کنید.

۵٫ یاد بگیرید که ذهنتان را آرام کنید:

مراقبه برای افراد موفق ضروری است. زمانی بین ۵ د یا ۳۰ دقیقه طول می کشد تا ذهن شما پاک شود و روزتان را در راه درستش قرار دهد. ما در اطلاعات غرق شده ایم و ذهن باید راهی برای پاک کردن همه سر و صدا ها داشته باشد.

افراد موفق

۶٫ داشتن چشم انداز خوش بینانه :

فکر کردن به تمام راه ها و پروژه و ایده هایی که کار نمی کنند و موفق نمی شوند را کنار بگذارید و به سراغ آنچه جواب می دهد، بروید.هنگامی که مثبت فکر می کنید، پروژه شما احتمال بیشتری دارد که موفق شود ؛ افکار منفی ذهن و همه کارهای شما را نابود می کند.

۷٫ نگران غیر متعارف ها نباشید:

تفکر مردمی همیشه به نتیجه مورد انتظارشان منجر نمی شود ممکن است زیاد طول بکشد و ریسکی برای به دست آوردن نتیجه ای که شما می خواهید را داشته باشد. اگر تفکری متعارف منجر به نتیجه مورد نظر شما نشد، ممکن است زمان شروع برای کاری متفاوت باشد.

۸٫ راه را دنبال کنید:

مردم موفق همیشه راه را پیروی می کنند. اگر می گوئید که قصد انجام کاری دارید، آن کار را انجام دهید فرد یا سازمانی دیگر این را تشخیص می دهد و شما در بالای جمعیت قرار می دهد.

۹٫ همکاری با دیگران:

آیا یک پروژه عالی دارید که می خواهید آن را راه اندازی کنید؟ شاید همکاری با کسی برای آنکه بهتر انجامش دهید و راحت تر به هدفتان برسید، بتواند یک دنیا تفاوت را برایتان ایجاد کند. بسیاری از افراد موفق می دانند که پروژه هایشان می توانند از جرقه خلاقیت دیگران بهره بگیرد ؛ شاید شما یک عکاس هستید که همکاری با یک هنرمند گرافیتی را قطع کرده اید و یا یک نویسنده برای نوشتن یک پروژه شگفت انگیز هستید.

۱۰٫ می دانید که می توانید آن را انجام دهید :

اگر فکر می کنید که می توانید، پس ممکن است همه چیز با اعتقاد به خودتان آغاز می شود اگر می خواهید بهترین نویسنده باشید، ابتدا باید باور کنید که شما یک نویسنده هستید ، بدانیدکه اعتقاد کلید موفقیت شماست.

موفقیت در تحصیل فرزندان

۱۱٫ افکار خود را پیشرفت دهید:

یک ایده عالی ممکن است یک شبه اتفاق بیافتد. این ایده تمایل و زمان را برای توسعه اش می خواهد پروژه یک روزه نیست که منجر به راه اندازی موفقیت آمیز شود، اما صبر می خواهد تا این ایده به طور کامل توسعه یابد و شما باید ۱۵۰% تلاش خود را بکنید تا انجامش دهید، صبور باشید.

۱۲٫ متفاوت باشید:

همان کارهایی را انجام دهید که مانند فراد بالا و خوبی که دوست دارید باشید متفاوت نباشید، نه بهتر. کپی دقیقی از شخصی نباشید خودتان و منحصر به فرد باشید. مدل منحصر به فرد خودتان باشید.

۱۳٫ پای چیزی که به آن اعتقاد دارید بایستید:

افراد موفق تمایل دارند که در مقابل چیزی که به آن اعتقاد دارند، یک ارتش بسازند شما همیشه ارتشی حمایتگر از خودتان را ندارید، اما می توانید بدو عقب نشینی پای عقاید و ایده های خود بایستید.

۱۴٫ همه چیز را درج کنید:

نه، ما در اینجا بازی پوکر بازی نمی کنیم، بلکه در عوض، بازی با زندگی می کنیم. شما باید کاری که به آن تمایل دارید را با در نظر گرفتن تمام ریسک هایش انجام دهید.آیا هر بار این قضیه کار می کند؟ نه. با این حال، شما ممکن است از آنچه اتفاق افتاده درس بگیرید. شما هرگز نمی دانید که آیا آن کار خواهد کردیا نه، مگر اینکه آن را امتحان کنید.

۱۵٫ از شکست ها درس بگیرید:

آیا کار می کند یا خیر، باید وضعیت را پس از آن تحلیل کنید.

۱۵ طرز تفکر برای رسیدن به موفقیت

چه چیزی خوب پیش می رود؟

چه چیزی خوب پیش نمی رود؟

چه چیزی را می توان بهبود داد؟

افراد موفق همیشه پس از انجام پروژه ها از طرح شان عقب می روند و به نتایج نگاه می کنند و از شکست هایشان درس می گیرند تا دوباره اتفاقی نیفتند.

حرف آخر

متفاوت بودن ممکن ایت در مقابل “معمولی بودن” قرار بگیرد، معمولی بودن چیزی است که مردم آن را می سازند هنگامی که شما شروع به فکر کردن و متفاوت بودن می کنید، افق وسیع تر را می بینید و به موفقیت نزدیک خواهید شد.

مرتبط:

در راه رسیدن به موفقیت این ۵ مورد فراموش نشود

۱۰ راز فوق العاده گاندی برای موفقیت در زندگی