فراخوان ملی “اورژانس و کودک” با موضوع کرونا

 مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان روز دوشنبه گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم آموزش کودکان در زمینه پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا، فراخوان ملی اورژانس و کودک با موضوع بیماری کرونا آغاز شد.

عباس عابدی افزود: محور‌های این فراخوان، شستن صحیح دست‌ها، ضدعفونی کردن آن‌ها و رعایت نکات بهداشت فردی برای پیشگیری از این بیماری است.
وی با بیان‌اینکه این فراخوان با همکاری برنامه “مل مل” در شبکه پویا نیز اجرا می‌شود، تصریح کرد: والدین و مربیان برای شرکت در این فراخوان ابتدا یکی از این محور‌ها را به کودک آموزش داده و سپس از فعالیت کودک در همین پیوند فیلمی کوتاه تهیه و برای کانال همیاران اورژانس به آدرس @hamyar ۱۱۵ یا @malmaltv ارسال کنند.
مدیر روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه کودکان زیر ۶ سال، ۶ تا ۸ سال و ۹ تا ۱۱ سال می‌توانند به صورت انفرادی یا گروهی در این فراخوان شرکت کنند، اظهار داشت: کودکان می‌توانند آثار خود را در قالب شعر، نقاشی، داستان و نمایش ارائه کنند.
وی آخرین مهلت ارسال آثار به این فراخوان را ۲۸ اسفند عنوان کرد و ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در این فراخوان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و جزئیات فراخوان به پایگاه اینترنتی اورژانس به نشانی www.ems.mui.ac.ir مراجعه کنند.
منبع: ایرنا
مرتبط: