خبر غم انگیز برای دختر نوجوان در مسابقه زنده استعدادیابی+ فیلم

خبر غم انگیز برای دختر نوجوان در مسابقه زنده استعدادیابی+ فیلم

 

خبر غم انگیز

خبر غم انگیز برای دختر نوجوان مالزیایی که برای تامین هزینه درمان مادر بیمارش در مسابقه استعدادیابی حضور داشت حین پخش زنده برنامه خبری ناگوار را دریافت کرد.

دختر نوجوان مالزیایی که قصد داشت در یک مسابقه زنده استعدادیابی خبر خوش صعودش به مرحله بعد را به مادرش بدهد هرگز تصور نمی‌کرد که با خبر ناگوار فوت او مواجه شود. “جانا” ۱۴ ساله پس از ارتباط زنده تلفنی با خانواده‌اش در حالی که آماده بود تا خبر خوش صعودش را به مادرش برساند متوجه شد او از دنیا رفته است. مادر جانا بر اثر مبتلا به دیابت جانش را از دست داد.

جانا قصد داشت تا با برنده شدن و دریافت جایزه ۲۸۰۰۰ یورویی این مسابقه استعدادیابی آن را برای درمان مادر مریضش هزینه کند. پس از آنکه داوران رای به صعود جنا به مرحله بعد دادند این دختر در مقابل دوربین زنده تلویزیونی با خانواده‌اش تماس گرفت که از دایی‌اش خبر تاسف بار مرگ مادرش را شنید.

ویدئویی که منتشر شده است لحظه غم انگیزی را که جانا متوجه درگذشت مادرش می‌شود به تصویر می‌کشد. در حالی که این دختر از شدت غم و اندوه می‌لرزد صدای دایی‌اش در آن طرف تلفن شنیده می‌شود که خطلاب به او می‌گوید: «جانا، مادرت گفت که قوی باشی، چون از این به بعد تو باید مراقب خانواده‌ات باشی. ما مادرت را دوست داشتیم، اما خدا بیشتر او را دوست داشت و از مادرت خواست تا نزدش برگردد. جانا، مادرت از دنیا رفت.» در این لحظه در حالی که اشک از چشمان این دختر سرازیر شده است داوران حاضر روی استیج تلاش می‌کنند تا او را آرام کنند.

این ویدئو که اولین بار توسط یک خواننده مالزیایی با نام ” عزیز کاماروزمان” در توئیتر منتشر شد تاکنون بیش از ۲۵۰۰۰۰ بیننده داشته است. عزیز در کپشن این ویدئو نوشت: «این دختر فقط ۱۴ سال دارد. هنگامی که می‌خواست خبر خوشی را در پخش زنده تلویزیونی به مادرش بدهد متوجه شد او از دنیا رفته است. بسیار غم انگیز.»

گفتنی است؛ در مسابقه استعدادیابی کشور مالزی به نفر اول ۳۵۰۰۰ دلار، نفر دوم ۲۲۰۰۰ دلار و نفر سوم ۱۴۵۰۰ دلار جایزه تعلق می‌گیرد.

 

منبع:  خبرنگاران جوان

مرتبط:دختران نوجوان مشتاق‌تر از پسران در دوست‌یابی‌های اینترنتی!

نوجوانان مخاطبان فراموش شده فیلم کوتاه

فرهاد حسن‌زاده در فهرست نهایی جایزه آندرسن