آموزش تصویری ساخت خانه چوبی برای کودکان

 

یک خانه درخت کوچک رؤیایی است که تقریباً در مورد هر کودک و اگر وجود داشته باشد کمبود یک درخت بزرگ وجود دارد ، چرا خانه چوبی را زنده نمی کنید؟

کودک مکان “مخفی” خود را خواهد داشت ، به این معنی که او حتی در هنگام بارندگی نیز می تواند با لذت زیاد از هوای تازه در هوای تازه لذت ببرد. علاوه بر این ، خانه های درختی تخیل ، استقلال و حتی جامعه پذیری را توسعه می دهند ، زیرا کودکان از دعوت “میهمان” به خودشان خوشحال می شوند.

 

اکنون سه امکان واقعی برای این امر وجود دارد:

یک خانه درخت را با دستان خود از ابتدا بسازید.

یک کیت آماده برای ساخت و ساز خریداری کنید و خودتان آن را مونتاژ کنید.

با ارسال و نصب آماده سفارش دهید.

هر کدام از گزینه ها جوانب مثبت و منفی خود را دارند. گزینه سوم گران ترین است ، و چه چیزی را باید پنهان کنید برای یک استاد خانه کسل کننده ترین است.

 

اولین مورد نیاز به مجموعه مشخصی از ابزارها ، توانایی در اختیار داشتن آنها ، امکان محاسبه میزان وزنی که درخت می تواند تحمل کند و نیاز به انتخاب مواد مناسب است.

دوباره در نظر گرفتن تمام تفاوت های ظریف ، از جمله موارد مرتبط با امنیت ، دشوار است.

گزینه دوم مجموعه ای از مواد با کیفیت بالا و با در نظر گرفتن وزن بچه ها و اجازه دادن به ماهیت خلاقانه پدر یا پدربزرگ است تا خودش را در تمام جلال و اثبات خود ثابت کند. یکی دیگر از مزایای این روش ، ساخت خانه چوبی در درخت با دست خود است – نقشه ها و دستورالعمل هایی که به مجموعه ها متصل هستند. خواندن آنها توسط افراد غیر متخصص آسان است و قدم به قدم به شما می گویند که برای انجام کار به چه روشی می پردازید.

در این نوشته به چگونگی ساخت خانه چوبی بازی کودکان خواهیم پرداخت. از این خانه چوبی بسیار زیبا می‌توانید در اتاق خواب، پارکینگ و حتی حیاط خانه استفاده کنید تا کودکانتان لحظاتی شاد و مفرح را در این خانه زیبا سپری کنند.

 

 

 

در ابتدا باید کلافی از سازه خانه بسازید و اسکلت آن را تکمیل کنید. با مشاهده این عکس می‌توانید نمایی کلی را در ذهن خود ترسیم کنید. مثلاً در سمت چپ قسمت درب ورودی را مشاهده می‌کنید.

 

آموزش تصویری ساخت خانه چوبی برای کودکان

 

برای اتصال آسان کلاف‌ها به هم می‌توانید از اتصالات مدرن در صنایع چوب موجود است استفاده کنید.

 

آموزش تصویری ساخت خانه چوبی برای کودکان آموزش تصویری ساخت خانه چوبی برای کودکان

 

دیواره‌های داخلی را با تخته‌های چوبی بپوشانید.

 

مراحل ساخت خانه چوبی مراحل ساخت خانه چوبی

 

سقف را هم به همین صورت بپوشانید تا گرما و سرما و حشرات وارد این خانه نشوند. پس‌ازاینکه برای سقف یک لایه چوب در نظر گرفتید حتماً قسمت بیرونی آن را با ورقی فلزی بپوشانید تا عایق رطوبتی مناسبی باشد. برای این کار می‌توانید از ورق آلومینیوم یا گالوانیزه استفاده کنید تا زنگ نزند.

 

مراحل ساخت خانه چوبی

 

در این تصویر می توانید چگونگی نصب این ورق را ببینید.

 

 

 

برای طراحی و زیباسازی نما هم می‌توانید از این تکه‌های چوب استفاده کنید. به این صورت که این تکه‌ها به اندازه‌های مختلف درآورید و به چسب چوب آغشته کنید و به‌صورت نامنظم به روی یکدیگر بچینید.

 

 

در این تصاویر می توانید چگونگی نصب تکه های چوب را مشاهده کنید.

 

 

 

سقف را میتوانید با تکه های طراحی شده برش  شده چوب تزئین کنید تا نمایی زیبا به خود بگیرد.

 

 

تزئینات اضافی را می‌توانید بر اساس سلیقه و هنر خود انجام دهید. معمولاً در این سبک کارها قانون مشخصی وجود ندارد و شما می‌توانید بر اساس نوع نگاه، نیازمندی‌ها و ابزار های در دسترس خود شروع به ساختن کنید.

 

مرتبط:

آموزش ساخت گلخانه خانگی

آموزش ساخت تراریوم (باغ شیشه ای)