ساخت بلندگو خانگی تلفن همراه

 ساخت بلندگو خانگی تلفن همراه بسازیم

ساخت بلندگوی خانگی

ساخت بلندگو خانگی برای تلفن همراه

لازم است بدانید این روش های گفته شده برای ساخت بلندگو خانگی تلفن همراه را هرکسی می تواند انجام دهد. برخی از روش ها ساخت بلندگو خانگی تلفن همراه کاربرد خوبی دارد. بهتر است نگاهی به این روش ها بیندازیم.

روش شماره یک- ساختن بلندگو خانگی تلفن همراه

ده ها روش برای ساخت بلندگو خانگی تلفن همراه وجود دارد اما لازم است بدانید که همه این روش ها از یک ایده مشخص سرچشمه می گیرد. شما یک وسیله منحنی وار و یا به شکل لوله پیدا می کنید و تلفن همراه خود را در آن قرار می دهید. برخی از  روش ها ساخت بلندگو خانگی تلفن همراه می تواند موفق و برخی ناموفق باشند.

روش شماره دو- استفاده از لیوان ها

 

ساخت بلندگوی خانگی

این روش یکی از راحت ترین راهکارها در بین روش های ساختن بلندگو خانگی تلفن همراه می باشد. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که دستگاه خود را در داخل لیوان و یا کاسه سرامیکی قرار دهید. این امر باغث می شود تا صدای تلفن همراه شما بلندتر گردد. لیوان های پلاستیکی و پلی استر برای استفاده در این روش مناسب نیستند ولی در عوض لیوان های شیشه ای نتیجه خوبی را برای شما ارائه می کنند.

روش شماره سه- استفاده از کاسه ها

 

ساخت بلندگوی خانگی

استفاده از کاسه ها نتیجه خوبی را برای زیاد کردن صدای بلندگو تلفن همراه به همراه دارد و کمتر باعث می شود صدا از حالت اصلی خود تحریف شود. همان طور که در قسمت بالا ذکر کردیم، شیشه نسبت به پلاستیک کارکرد بهتری دارد.

 

روش شماره چهار- استفاده از لوله های مقوایی(مانند دستمال توالت)

 

ساخت بلندگوی خانگی

برای استفاده از این روش فقط کافی است با ایجاد کردن یک برش در لوله مقوایی گوشی خود را در این برش قرار دهید. این عمل باعث می شود که صدا بلندگو گوشی خود را افزایش دهید.

روش شماره پنج- استفاده از لوله های مقوایی(مانند دستمال توالت) به همراه لیوان پلاستیکی

 

ساخت بلندگوی خانگی

این روش یکی از راهکارهای بسیر راحت می باشد. فقط کافی است دو سوراخ در لیوان پلاستیکی ایجاد کنید و در ادامه لوله مقوایی را در داخل این سوراخ های ایجاد شده در لیوان پلاستیکی قرار دهید. در این روش صدای بلندگو تلفن همراه زیاد تر خواهد شد و تلفن همراه شما به راحتی بدون افتادن در این وسیله ساخته شده قرار می گیرد.

روش شماره شش- استفاده از پاکت نامه

 

ساخت بلندگوی خانگی

همانند روش قبل، شما در این روش فقط کافی است که با یک قیچی انتهای این پاکت نامه را ببرید و سپس آن را تا کنید که شکل گنبد مانند پیدا کند. در نهایت گوشی خود را در داخل آن قرار دهید.

مرتبط:

آموزش ساخت جوهر نامرئی

کاغذ کروماتوگرافی با برگ ها

چگونه ویدئو پروژکتور بسازیم؟

مراسم چهل سال با فرهنگنامه کودکان و نوجوانان