۲۰ عنوان کتاب صوتی برای بچه‌ها منتشر شد

بیست عنوان کتاب صوتی از مجموعه «کتاب‌ آوا» برای بچه‌ها منتشر شد.

به نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل کانون، ۲۰ عنوان کتاب صوتی در قالب چهار لوح فشرده از مجموعه کتاب‌های شنیداری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به بازار آمد. این مجموعه برای دو گروه سنی نوباوه (۴+ سال) و نونهال (۹+ سال) طراحی شده و هر کدام شامل ۱۰ قصه است که از سوی مربیان برگزیده و قصه‌گویان شاخص کانون پرورش فکری و یک گوینده قصه‌های شب رادیو، روایت شده‌است.

در رده سنی نوباوه (۴+ سال) ۱۰ عنوان کتاب با نام‌های «بود و بود و بود… ۱و۲» سروده افسانه شعبان‌نژاد و شکوه قاسم‌نیا، «ماه مهربان» نوشته مرجان فولادوند و «گل اومد بهار اومد» سروده منوچهر نیستانی هر چهار عنوان با صدای آزاده مقدم، «بچه‌ها و کبوترها» نوشته سیروس طاهباز با صدای مریم شفیع‌زاده، «دوستی زیباست» نوشته آن ماری شاپوتون، ترجمه مصطفی سلیمی با صدای پاییزه طاهری، «خانم چمن و درخت زردآلو» به نویسندگی و روایت افسانه شعبان‌نژاد، «خداحافظ راکون پیر» نوشته کلر ژوبرت، «قصه عمو نوروز و خاله نوبهار» نوشته شکوه قاسم‌نیا هر دو با صدای آزاده مقدم و «خاله ستاره و بزغاله» با صدای مهتاب شهیدی روایت شده‌است.

 

همچنین در این مجموعه «آتشی بالای کوه» نوشته جین کورتز و ترجمه مهدی حجوانی با صدای مریم شفیع‌زاده، پرواز ‌کن! پرواز!» نوشته کریستوفر گریگوروسکی و ترجمه محسن چینی‌فروشان با صدای مهرانگیز اخوی، «چرا دعوا می‌کنی؟» نوشته بریجیت ونینگر و ترجمه بهمن رستم‌آبادی با صدای پروانه کیانیان، «خزان برگک» نوشته لئو بوسکالیا و ترجمه ر. فرهنگ با صدای صغری ملکی، «ماهی‌گیر و بهار» نوشته مژگان کلهر با صدای آزاده مقدم، «یکی بود» نوشته سوسن طاقدیس با صدای کبری بابایی، «بابا برفی» نوشته جبار باغچه‌بان با صدای آمنه شکاری و «کرم سه نقطه» نوشته سروناز پریشان‌زاده، «قدم یازدهم» نوشته سوسن طاقدیس و «قصه دوتا لاک‌پشت تنها» نوشته مصطفی رحماندوست هر سه با صدای آزاده مقدم در رده سنی نونهال (۹+ سال) ضبط شده‌است.

علاقه‌مندان می‌توانند نسخه صوتی و چاپی این کتاب‌ها و سایر تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را از فروشگاه اینترنتی کانون به نشانی shop.kpf.ir، مراکز عرضه محصولات فرهنگی در سراسر کشور و همچنین فروشگاه‌های اینترنتی طاقچه و فیدیبو تهیه کنند.

منبع: ایسنا