نامه‌نگاری کودکان با مسئولان در قالب یک مسابقه جهانی

مدیرکل پست استان اصفهان از کودکان و نوجوانان استان اصفهان برای حضور در مسابقه بین‌المللی نامه‌نگاری۲۰۲۲ اتحادیه پستی جهان دعوت کرد.

حمید باقری با اعلام این خبر، اظهار کرد: مسابقه بین‌المللی نامه‌نگاری سال ۲۰۲۲ اتحادیه پستی جهانی با موضوع «مکاتبه با یک نفر از مسئولین در این خصوص که چرا و چگونه باید در مورد بحران آب و هوا اقدام کند» برگزار می‌شود. این برنامه از ابتدای اسفندماه آغاز شده و آخرین مهلت ارسال آثار تا هشت فروردین ۱۴۰۱ است.

وی گفت: کودکان و نوجوانان استان اصفهان می‌توانند نامه‌ای به مسئولان نوشته و در این نامه توضیح دهند که چرا و چگونه باید در مورد بحران آب و هوا اقدام کنند.

مدیرکل پست استان اصفهان افزود: نامه‌ها باید به‌صورت دست‌نویس، حداقل دارای ۸۰۰ کلمه باشد. همچنین درج آدرس گیرنده و فرستنده، تاریخ و امضای پایانی، نام و نام خانوادگی و یک شماره تماس ضروری است.

به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان اصفهان، باقری توضیح داد: کودکان و نوجوانان رده سنی ۹ تا ۱۵ سال می‌توانند در این مسابقه شرکت و آثار خود را حداکثر تا ۸ فروردین ۱۴۰۱ به ادرس اصفهان، اداره کل پست استان اصفهان دفتر روابط عمومی ارسال کنند.

وی گفت: براساس نظر هیئت داوران در سطح کشور به ۲۰ اثر برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد و از میان آنها یک اثر به‌عنوان نماینده کشور ایران به اتحادیه پستی جهانی (upu) و به منظور شرکت در رقابت بین‌المللی ارسال خواهد شد.

منبع: ایسنا

مرتبط:

آغاز داوری پویش «نامه‌نگاری به نویسندگان محبوب کودکان و نوجوانان»