تسهیل دسترسی مردم به مراکز واکسیناسیون در شیراز

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: در راستای تسهیل دسترسی مردم به مراکز واکسیناسیون علیه کووید ۱۹، مراکز خدمات جامع سلامت به چرخه واکسیناسیون کرونا افزوده شدند.

عباس رضائیان‌زاده دوشنبه دوم اسفند در جمع خبرنگاران، ضمن ابراز تاسف از جان باختن نزدیک به هفت هزار و هفتصد نفر از هم استانی ها به دلیل ابتلا به کرونا از آغاز این همه گیری تاکنون، افزود: تمام شواهد علمی حاکی از تاثیر غیرقابل انکار واکسیناسیون در پیشگیری از ابتلا یا کاهش عوارض ابتلا به کرونا است.

این اپیدمیولوژیست ادامه داد: بررسی ها نشان می دهد بیش از ۹۰ افراد بستری کسانی هستند که واکسیناسیون خود را انجام نداده یا ناقص انجام داده اند.

رضائیان‌زاده با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۵۰ هزار کودک ۵ تا ۱۲ سال بر علیه کووید ۱۹ واکسینه شده اند، اظهار کرد: ۴۳ و ۴ دهم درصد از افراد بالای ۱۸ سال استان نیز تاکنون سه نوبت واکسن خود را دریافت کرده اند.

او ضمن دعوت از مردم برای تکمیل هر چه سریع تر زنجیره واکسن، گفت: در راستای تسهیل دسترسی مردم به مراکز واکسیناسیون علیه کووید ۱۹، مراکز خدمات جامع سلامت تحت پوشش دانشگاه نیز به چرخه خدمات واکسیناسیون کرونا افزوده شده اند و مردم استان فارس می توانند برای دریافت واکسن خود، به نزدیک ترین مرکز خدمات جامع سلامت مراجعه کنند.

رضائیان‌زاده افزود: شهروندان شهر شیراز، علاوه بر مراکز خدمات جامع سلامت، می توانند به سالن های تجمیعی واکسیناسیون سرداران واقع در بلوار سرداران بعد از چهارراه دلگشا، سالن ثامن الحجج (ع) واقع در بلوار احمدی شمالی، حسینیه عاشقان ثارالله (ع) واقع در بلوار پاسداران و سالن شهید نصرفرد واقع در بلوار آزادی، حدفاصل خیابان سمیه و میدان آزادی مراجعه کنند.

منبع: ایسنا

مزتبط:

ضرورت واکسیناسیون کامل خانواده ایثارگران

آغاز ساخت بزرگترین پرورشگاه خاورمیانه در شیراز

تجهیز کتابخانه‌های عمومی شیراز با هدف کاهش آسیب اجتماعی