تمدید مهلت ارسال مقاله به همایش بازی‌های رایانه‌‎ای

دبیر هفتمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» از تمدید مهلت ارسال مقالات به این همایش تا بیستم دی‌ماه خبر داد.

جواد راستی در گفت‌وگو با اعلام این خبر، اظهار کرد: مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه هفتمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» تا ۲۰ دی ماه ۱۴۰۰ تمدید شد.‌

وی بابیان اینکه هفتمین دوره رویداد پژوهشی ایران در حوزه‌ بازی‌های رایانه‌ای پنجم و ششم اسفندماه سال جاری به میزبانی دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود، گفت: روانشناسی، جامعه‌شناسی، مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، حقوق، اقتصاد، مدیریت، هنر، پزشکی، آموزش و سایر علوم وابسته حوزه‌های مورد تمرکز در این همایش است.

مدیر مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان ادامه داد: بزرگ‌ترین شبکه‌ پژوهشی کشور در حوزه‌ بازی‌های رایانه‌ای (بیش از ۲۵۰ عضو هیئت علمی و خبره‌ صنعت گیم از داخل و خارج کشور) برای ارزیابی مقالات این کنفرانس استفاده می‌شود.

راستی ادامه داد: نگاه ویژه‌ این دوره از کنفرانس، بازی‌های رایانه‌ای، رویکرد مبتنی بر شواهد (Evidence-based Approach) است که آموزش کودکان و بازی‌های رایانه‌ای، کودکان با نیازهای خاص و درمانگری دیجیتال، بازی‌های رایانه‌ای و مدیریت حوادث، کودکان، رژیم مصرف و سواد بازی، اختلالات رفتاری در کودکان، نقش بازی‌های رایانه‌ای در یادگیری مهارت‌های اجتماعی توسط کودکان، بازی‌های رایانه‌ای و مهارت‌های خودمراقبتی، مهارت‌آموزی مفاهیم مالی و کسب و کار در بازی‌های رایانه‌ای، بررسی اثرات جسمی بازی‌های رایانه‌ای بر کودکان، حقوق کودکان در بازی‌های رایانه‌ای،  دایه‌گری دیجیتال، سالمندی شاد، سالمندان در نگاه کودکان و … از محورهای نگاه ویژه است.

علاقه‌مندان به شرکت در این کنفرانس می‌توانند برای ثبت‌نام و ارسال مقالات به آدرس http://cgco۲۰۲۲.ui.ac.ir مراجعه کنند. نویسندگان باید پس از ثبت‌نام در سایت کنفرانس، از طریق سامانه کاربری خود نسبت به ارسال مقاله اقدام کنند. مقالاتی که از طریق ایمیل ارسال شوند، وارد فرایند داوری نخواهد شد.

منبع: ایسنا