آرزوی ۳۷۰ کودک نیازمند البرزی برآورده شد

 مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: از ابتدای سال تا کنون آرزوهای ۳۷۰ کودک نیازمند موردحمایت، با رقمی به ارزش ۲۴۲ میلیون تومان برآورده شد.

محمد محمدی فرد روز یکشنبه ۱۶ آبان در جمع خبرنگاران با اشاره به هدف برگزاری جشن آرزوها مبنی بر برآورده کردن آرزوهای ایتام تحت حمایت این نهاد، اظهار کرد: آرزوهای کودکان مورد حمایت کمیته امداد در قالب نامه‌هایی که توسط خود آنان نوشته‌شده توسط خیران انتخاب و  برآورده می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۱ هزار و ۱۵ حامی حمایت هزار و ۵۳۳ یتیم و سه هزارو ۴۱۲ فرزند محسنین را بر عهده‌دارند خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون آرزوهای ۳۷۰ کودک نیازمند مورد حمایت کمیته امداد امام (ره) توسط حامیان نیکوکار البرزی با رقمی به ارزش ۲۴۲ میلیون تومان برآورده شده است.

محمدی فرد با اشاره به حمایت مطلوب خیران از ایتام و فرزندان محسنین در البرز گفت: دوچرخه، تبلت، لباس، انواع اسباب‌بازی، لوازم‌خانگی و هزینه درمانی از جمله آرزوهای فرزندان ایتام و محسنین بود که توسط حامیان برآورده شد.

مدیرکل کمیته امداد البرز موفقیت این نهاد در اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی را در گرو مشارکت و همکاری بیش‌ازپیش خیران دانست و یادآور شد: مردم نیکوکار و خیران عزیز می‌توانند از طریق تلفن ۲۶۳۲۸۰۱۰۷۱ و همچنین واریز مستقیم از طریق شماره‌حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۹۹۷۶ نزد صندوق امداد ولایت البرز، نسبت به واریز کمک‌های خود اقدام کنند.

منبع: ایسنا

مرتبط:

«حامی»، طرحی برای حمایت از کودکان نیازمند