«کودک من» منتشر شد

«کودک من؛ راهنمای عملی والدین از بارداری تا سه‌سالگی» منتشر شد.

 این کتاب نوشته سمیرا افشاری‌نژاد روان‌شناس کودک و با ویراستاری علمی آسیه اناری، روانشناس بالینی کودک و نوجوان در شش فصل و ۱۶۸ صفحه توسط انتشارات یاسما وابسته به مرکز مشاوره یاسان و با همکاری انجمن روانشناسی بالینی کودکان و نوجوان ایران منتشر شده است.

در معرفی ناشر از این کتاب آمده است: نویسنده مشکلات رایج کودکان از بارداری تا سه‌سالگی را مورد بررسی قرار می‌دهد. مسائل دوره بارداری و نوزادی، بارداری فرزند دوم، غذا خوردن، صحبت کردن، خوابیدن، راه رفتن، از پوشک گرفتن، و مشکلات رفتاری از جمله بیش‌فعالی، اختلال یادگیری، پرخاشگری و رفتارهای اضطرابی از بخش‌های این کتاب هستند.

در مقدمه‌ کتاب آمده است: راهنمای عملی والدین از بارداری تا سه‌سالگی» نوشته سمیرا افشاری‌نژاد اولین سری از مجموعه کتاب‌های فرزندپروری انتشارات یاسما، تلاش می‌کند خلاء‌های موجود در عرصه تربیت کودکان را پر کرده و با توجه به جزئیات کاربردی و طبقه‌بندی سنین به مثابه جعبه‌ابزای در اختیار والدین قرار گیرد. امید است کتاب پیش رو سهمی کوچک در کاهش نگرانی‌های مادران و پدران جوان از بارداری تا پایان دوران نوپایی کودکان داشته باشد و به کاهش مشکلات عمیق رفتاری و شخصیتی که ریشه در این دورۀ تحولی بسیار تاثیرگذار دارند، کمک شایان توجهی کند.

منبع: ایسنا

مرتبط:

تاثیر انواع هنر در رشد کودک / کدام هنر برای کودک مناسب است؟